Doradca Klienta w Contact Center

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 22.05.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 21.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy ekspertami w branży komputerowej. Łączymy technologię z empatią, aby lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów i Pracowników. W codziennej pracy stawiamy na pasję, zaangażowanie i pracowitość. Naszą największą siłą są ludzie. Dzięki jasno określonej wizji tworzymy zespół marzeń. Jest nas już ponad 1100 – dołącz do nas!

     

    Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:

    Doradca Klienta w Contact Center
    Liczba wakatów: 25

    Miejsce pracy: Kraków
    Region: małopolskie
    DKCC/02/2019

    Zakres obowiązków:

    • Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
    • Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
    • Fachowe doradztwo, zmierzające do finalizacji procesu sprzedaży
    • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
    • Realizowanie indywidualnego i zespołowego planu sprzedażowego
    • Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
    • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki

    Wymagania:

    • Doświadczenie w obsłudze Klienta
    • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży (niekoniecznie telefonicznej)
    • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
    • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
    • Obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie codziennego użytkowania
    • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
    • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
    • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
    • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
    • Niezbędne narzędzia do pracy
    • Pyszną kawę i świeże owoce
    • Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.