Doradca Klienta w Contact Center

Ultimo S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Ultimo S.A.

Wrocław

Jesteśmy firmą od „Dogadajmy się”. Jednym z liderów branży zarządzania wierzytelnościami w Polsce, należącym do międzynarodowej grupy B2Holding. W naszej centrali we Wrocławiu zatrudniamy blisko 600 osób, w nowoczesnym biurze w centrum miasta.

Tworzymy zmotywowany i zaangażowany zespół, mamy wpływ na to, co robimy. Wdrażamy nowoczesne technologie oraz zaawansowane projekty między innymi w ramach obszarów: Operacje, IT, Inwestycje, HR, Legal & Compliance. Sprawdź nasze #dobre miejsce pracy!
 
Doradca Klienta w Contact Center

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy osób:

  • komunikatywnych, pozytywnie nastawionych;
  • posiadających łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów;
  • lubiących pracę z ludźmi;
  • ambitnych i nastawionych na realizację wyznaczonych celów;
  • otwartych na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy;
  • dyspozycyjnych do pracy w jedną sobotę w miesiącu.

Czego oczekujemy?

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientami, zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym;
  • prowadzenie polubownych negocjacji w związku z powstałym zadłużeniem;
  • udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw.

Co proponujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • dzień wolny za każdą przepracowaną sobotę;
  • wynagrodzenie od 3100 zł brutto + 500 zł brutto gwarantowanej premii na okresie próbnym;
  • jasno określoną ścieżkę kariery oraz wzrost wynagrodzenia podstawowego wraz ze stażem pracy;
  • kompleksowy pakiet wdrożeniowy i szkolenia dodatkowe, w całości przygotowujące do realizacji zadań służbowych;
  • atrakcyjny pakiet socjalny: kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz kefeterię MyBenefit;
  • możliwość zaangażowania się w akcje i inicjatywy społeczne w ramach Zespołu CSR;
  • pracę w nowoczesnym biurze, gdzie chwilę wytchnienia znajdziesz w chillout roomach lub korzystając z foteli do masażu.




W celu umożliwienia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji, prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez ULTIMO S.A., z siedzibą pod adresem ul. Szczytnicka 11 we Wrocławiu („Spółka”), moich danych osobowych podanych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych dla celów prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko Doradca Klienta w Contact Center zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jestem świadomy/a tego, że mogę w każdej chwili cofnąć swoją zgody, co nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych w oparciu,o wyrażone przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj teraz.
Ultimo to miejsce, w którym dbamy o siebie i wszyscy tworzymy #dobre miejsce pracy. Dołącz do nas, korzystaj z dodatkowych benefitów!
 
Pracuj w zespole profesjonalistów
 
Czekają na Ciebie jasne ścieżki rozwoju zawodowego
 
Rozwijaj się na studiach podyplomowych
 
Korzystaj z pakietu MyBenefit i Multisport
 
Doskonal znajomość języka angielskiego
 
Korzystaj z prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i bliskich
 
Pracuj w komfortowym biurze
 
Poznaj nasze zespoły podczas imprez firmowych
 
Korzystaj z licznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
 
Pomagaj innym w CSR Team
 
Bądź częścią firmy, w której polityka równościowa jest ważna
 
Korzystaj z B2Gether

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy