dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDoradca Klienta w Oddziale
Citi Handlowy
- Matyi 2, Wilda, PoznańPoznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Citi Handlowy
Matyi 2
Wilda
Poznań
Twój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa klienta detalicznego z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii.
Analiza potrzeb klienta i dopasowanie właściwej oferty produktowej.
Efektywna realizacja powierzonych celów sprzedażowych.
Wspieranie i edukowanie klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów transakcji.
Nasze wymagania
motywacja do rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z wiodących instytucji bankowych
wykształcenie min. średnie
entuzjazm, otwartość na ludzi i umiejętność pracy w zespole
chęć do nauki i podejmowania wyzwań
Mile widziane
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
pierwsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
To oferujemy
bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych i wiele innych)
pracę w nowoczesnym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
pracę w dobrej lokalizacji (CH Avenida)
pakiet szkoleń na początku oraz w dalszym okresie pracy
pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
program emerytalny
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
inicjatywy dobroczynne
Doradca Bankowości Detalicznej pracuje w oddziale typu Smart. Jest to nowoczesna placówka wyposażona w technologię nowej generacji używaną w celach marketingowych i sprzedażowych oraz narzędzia umożliwiające klientom samoobsługę w zakresie transakcji finansowych i niefinansowych. Doradca pracujący w oddziale Smart odpowiada za sprzedaż produktów oferowanych przez Bank, kompleksową obsługę klientów i dążenie do przekierowywania transakcji kasowych do kanałów zdalnych, poprzez edukację klientów.