dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDoradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży
MELLON POLAND Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Aktywna sprzedaż produktów bankowych oraz prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów ( kampanie CRM, kampanie Inbound)
Kontakt z klientami banku poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami
Promocja produktów i usług banku
Budowanie trwałych relacji z klientami
Realizacja celów biznesowych
I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Nasze wymagania
Masz doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w kanałach zdalnych/ bankowości)
Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem, dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klienta
Znasz techniki sprzedażowe
Jesteś otwarty na nowinki techniczne
Szybko przyswajasz wiedzę
Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
Posiadasz wykształcenie minimum średnie
To oferujemy
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Możliwość pracy hybrydowej (praca zdalna i/lub w biurze)
Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00
Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)
Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska
Premie miesięczne (uzależnione od wyników)
Ciekawe projekty
Biura zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo. Poza tradycyjnymi miejscami do pracy biurowej znajdują się pomieszczenia, gdzie można przygotować i zjeść posiłek, odpocząć, a nawet zagrać w piłkarzyki :)
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
MELLON POLAND Sp. z o.o.
Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Z doświadczeniem w sprzedaży.
W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby się rozwijać.
Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży
Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland
Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.