Ta oferta pracy jest nieaktualna od 203 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Klienta

  • Włocławek, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 30.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Partner Alior Bank

    Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Bank oferuje szerokie spektrum możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach bankowości.

    Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.

    Oddziały Alior Banku znajdują się na terenie całej Polski i stanowią czwartą co do wielkości sieć dystrybucji w branży bankowej. Sieć sprzedaży liczy ponad 860 placówek i ponad 500 placówek partnerskich.

    Obszar sprzedaży jest dla nas wyjątkowo ważny, ponieważ to właśnie Bankierzy reprezentują Alior Bank przed Klientami. Zatrudniamy bankierów specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych i hipotecznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

    Doradca Klienta

    Miejsce pracy: Włocławek
    Region: kujawsko-pomorskie
    Numer referencyjny: DK

    Zakres obowiązków:

    • aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
    • kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,
    • sprzedaż produktów bankowych,
    • analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,
    • realizacja założonych planów sprzedażowych,
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

    Oczekujemy:

    • znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
    • wykształcenia min. średniego,
    • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
    • znajomości obsługi komputera (MS Office),
    • ambicji i zaangażowania w realizowaniu celów sprzedażowych,
    • mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
    • mile widziane: znajomość ekonomii i rynku finansowego.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • szkolenia wstępne organizowane przez Bank,
    • intensywny rozwój zawodowy,
    • narzędzia i systemy wspierające realizację nałożonych zadań,
    • atrakcyjne wynagrodzenie złożone ze stałej miesięcznej podstawy oraz prowizji, której wysokość uzależniona jest od wielkości zrealizowanej sprzedaży.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W temacie wiadomości prosimy o wpisanie „DK oraz nazwy miejscowości". 

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzonego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest GOLDMINE Kancelaria Doradztwa Finansowego z siedzibą w Szczecinie przy ul. Wiosny Ludów 63/8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.