Oferta pracy

Doradca klienta z językiem niemieckim dla projektu social media

Competence Call Center member of TELUS International

10 00011 500 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Competence Call Center member of TELUS International

aleja Grunwaldzka 472

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Codzienne kontaktowanie się z nowymi i obecnymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań reklamowych dla ich celu biznesowego

  • Udzielanie informacji o kampaniach reklamowych online

  • Przygotowywanie strategii reklamy internetowej w oparciu o potrzeby klientów

  • Ocena potrzeb reklamowych klientów

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (w piśmie i mowie)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Mile widziane doświadczenie w zakresie digital marketing lub sprzedaży online

  • Znajomość i używanie social media w życiu codziennym

To oferujemy

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii

  • Prywatna opieka medyczna

  • Medicover Sport

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie w miejscu pracy

  • Możliwości rozwoju kariery w naszej firmie

  • Pozytywne międzynarodowe środowisko pracy (strefy relaksu, Playstation)

  • Płaska hierarchia i nieformalna kultura

  • Premie za polecenie pracowników

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Rozmowa rekrutacyjna online lub w biurze

3

Testy

4

Feedback

Competence Call Center member of TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja – w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy