Doradca Kluczowy - Kluczowy Doradca Biznesowy

Aktywa Plus Emilia KowalskaO firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Aktywa Plus Emilia Kowalska

Aktywa Plus Emilia Kowalska wraz z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych KOMES prowadzi Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Szczecinie. Od 2010 roku misją Ośrodka jest aktywna promocja znaczenia ekonomii społecznej w regionie zachodniopomorskim służącej integracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych marginalizacją, wzrostowi kapitału społecznego oraz rozwojowi przedsiębiorczości. Ośrodek tworzy grono specjalistów kierujących się wartościami takimi jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie.  Do naszego zespołu zapraszamy osoby kierujące się podobnymi wartościami, które czują się dobrze w dynamicznym środowisku pracy, lubią wyzwania i jednocześnie pozostają wrażliwi na specyfikę grup osób defaworyzowanych na rynku pracy. Więcej informacji na nasz temat znajduje się TUTAJ oraz na naszym Fanpage.

W związku z rozwojem działalności Ośrodek poszukuje osób na stanowisko:

Doradca Kluczowy - Kluczowy Doradca Biznesowy

Miejsce pracy: Szczecin

(nr ref. DK/KDB)

OPIS ZADAŃ:

  • projektowanie i prowadzenie procesów doradztwa uwzględniającego tworzenie i rozwój Przedsiębiorstw Społecznych (PS), Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES);
  • projektowanie i prowadzenie procesów doradztwa biznesowego uwzględniającego tworzenie, rozwój oraz opracowywanie planów naprawczych dla PS, PES;
  • projektowanie i prowadzenie procesów wsparcia dla podmiotów reintegracyjnych (CIS, KIS, WTZ, ZAZ);
  • wsparcie PES działających w sferze pożytku publicznego, podmiotów reintegracyjnych, w szczególności pomoc w przygotowaniu kompleksowej, zindywidualizowanej usługi wsparcia dla tych podmiotów, polegającej na:
  • pomoc w diagnozie potrzeb oraz wskazaniu form działania prowadzących do realizacji oczekiwanych efektów;
  • pomoc w przygotowaniu planu działania dostosowanego do specyficznych potrzeb klienta,
  •  wdrożenie i koordynacja planu działania (szkolenia, doradztwo, wsparcie finansowe itd.),
  • wsparcie PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, negocjacji z klientami, instytucjami finansowymi, partnerami, dostawcami oraz interesariuszami;
  • wsparcie PS w procesie budowy i efektywnego zarządzania zespołem;
  • opracowywanie biznesplanów i/lub studium wykonalności dla inwestycji PS oraz montaż finansowy z wykorzystaniem finansowania zwrotnego;
  • udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie PS;
  • eksploracja makro i mikrootoczenia PS/PES w celu identyfikacji szans i możliwości ich rozwoju;
  • współpraca z menedżerami i zespołami PS w oparciu o narzędzia coachingu i mentoringu;
  • współpraca i wymiana informacji z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy i integracji społecznej, samorządami oraz innymi organizacjami działającymi w otoczeniu PS/PES;
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji działań doradczych oraz dokumentacji związanej z klientami Ośrodka i udzielanym wsparciem.

PROFIL KANDYDATA IDEALNEGO

  • wykształcenie wyższe (kierunki: socjologia, ekonomia lub kierunki pokrewne)
  • minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w doradztwie w zakresie tworzenia PS/PES, doradztwie biznesowym, prowadzeniu działalności gospodarczej lub zarządzaniu podmiotem gospodarczym
  • mobilność – gotowość do częstych wyjazdów służbowych (głównie 1-dniowych)
  • inicjatywa, kreatywność oraz samodzielność w podejmowaniu i realizacji działań
  • bardzo wysokie umiejętności samodzielnego określania celów oraz determinacja i zaangażowanie w ich realizacji
  • umiejętność podejmowania optymalnych decyzji i funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
  • bardzo dobra znajomość lokalnego środowiska biznesowego
  • prawo jazdy kat. B z praktyką w prowadzeniu pojazdów
  • obsługa pakietu MS Office,
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów: Ustawa o działalności pożytku publicznego, Ustawa o fundacjach, Ustawa o stowarzyszeniach, Ustawa o spółdzielniach socjalnych, Ustawa prawo spółdzielcze, Ustawa o promocji zatrudnienia, Wytyczne w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej, w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych i w działaniach na rzecz lokalnej społeczności/organizacji (w tym wolontariat)

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat);
  • elastyczny czas pracy – praca stacjonarna oraz praca w terenie (w powiatach: goleniowskim, gryfickim, kamieńskim, polickim, M. Szczecin oraz M. Świnoujście);
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i mentoring doświadczonych współpracowników.

Prosimy o nadsyłanie swojego CV (na załączonym wzorze) oraz listu motywacyjnego do dnia 13.01.2020 r. klikając w przycisk Aplikuj wpisując w temacie nr ref. „DK/KDB”.

WZÓR CV


Aktywa Plus Emilia Kowalska wraz z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych KOMES prowadzi Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Szczecinie. Od 2010 roku misją Ośrodka jest aktywna promocja znaczenia ekonomii społecznej w regionie zachodniopomorskim służącej integracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych marginalizacją, wzrostowi kapitału społecznego oraz rozwojowi przedsiębiorczości. Ośrodek tworzy grono specjalistów kierujących się wartościami takimi jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie.  Do naszego zespołu zapraszamy osoby kierujące się podobnymi wartościami, które czują się dobrze w dynamicznym środowisku pracy, lubią wyzwania i jednocześnie pozostają wrażliwi na specyfikę grup osób defaworyzowanych na rynku pracy. Więcej informacji na nasz temat znajduje się TUTAJ oraz na naszym Fanpage.

W związku z rozwojem działalności Ośrodek poszukuje osób na stanowisko:

Doradca Kluczowy - Kluczowy Doradca Biznesowy

(nr ref. DK/KDB)

OPIS ZADAŃ:

  • projektowanie i prowadzenie procesów doradztwa uwzględniającego tworzenie i rozwój Przedsiębiorstw Społecznych (PS), Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES);
  • projektowanie i prowadzenie procesów doradztwa biznesowego uwzględniającego tworzenie, rozwój oraz opracowywanie planów naprawczych dla PS, PES;
  • projektowanie i prowadzenie procesów wsparcia dla podmiotów reintegracyjnych (CIS, KIS, WTZ, ZAZ);
  • wsparcie PES działających w sferze pożytku publicznego, podmiotów reintegracyjnych, w szczególności pomoc w przygotowaniu kompleksowej, zindywidualizowanej usługi wsparcia dla tych podmiotów, polegającej na:
  • pomoc w diagnozie potrzeb oraz wskazaniu form działania prowadzących do realizacji oczekiwanych efektów;
  • pomoc w przygotowaniu planu działania dostosowanego do specyficznych potrzeb klienta,
  •  wdrożenie i koordynacja planu działania (szkolenia, doradztwo, wsparcie finansowe itd.),
  • wsparcie PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, negocjacji z klientami, instytucjami finansowymi, partnerami, dostawcami oraz interesariuszami;
  • wsparcie PS w procesie budowy i efektywnego zarządzania zespołem;
  • opracowywanie biznesplanów i/lub studium wykonalności dla inwestycji PS oraz montaż finansowy z wykorzystaniem finansowania zwrotnego;
  • udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie PS;
  • eksploracja makro i mikrootoczenia PS/PES w celu identyfikacji szans i możliwości ich rozwoju;
  • współpraca z menedżerami i zespołami PS w oparciu o narzędzia coachingu i mentoringu;
  • współpraca i wymiana informacji z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy i integracji społecznej, samorządami oraz innymi organizacjami działającymi w otoczeniu PS/PES;
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji działań doradczych oraz dokumentacji związanej z klientami Ośrodka i udzielanym wsparciem.

PROFIL KANDYDATA IDEALNEGO

  • wykształcenie wyższe (kierunki: socjologia, ekonomia lub kierunki pokrewne)
  • minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w doradztwie w zakresie tworzenia PS/PES, doradztwie biznesowym, prowadzeniu działalności gospodarczej lub zarządzaniu podmiotem gospodarczym
  • mobilność – gotowość do częstych wyjazdów służbowych (głównie 1-dniowych)
  • inicjatywa, kreatywność oraz samodzielność w podejmowaniu i realizacji działań
  • bardzo wysokie umiejętności samodzielnego określania celów oraz determinacja i zaangażowanie w ich realizacji
  • umiejętność podejmowania optymalnych decyzji i funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
  • bardzo dobra znajomość lokalnego środowiska biznesowego
  • prawo jazdy kat. B z praktyką w prowadzeniu pojazdów
  • obsługa pakietu MS Office,
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów: Ustawa o działalności pożytku publicznego, Ustawa o fundacjach, Ustawa o stowarzyszeniach, Ustawa o spółdzielniach socjalnych, Ustawa prawo spółdzielcze, Ustawa o promocji zatrudnienia, Wytyczne w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej, w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych i w działaniach na rzecz lokalnej społeczności/organizacji (w tym wolontariat)

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat);
  • elastyczny czas pracy – praca stacjonarna oraz praca w terenie (w powiatach: goleniowskim, gryfickim, kamieńskim, polickim, M. Szczecin oraz M. Świnoujście);
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i mentoring doświadczonych współpracowników.

Prosimy o nadsyłanie swojego CV (na załączonym wzorze) oraz listu motywacyjnego do dnia 13.01.2020 r. klikając w przycisk Aplikuj wpisując w temacie nr ref. „DK/KDB”.

WZÓR CV

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy