Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Doradca Serwisowy

PlichtaO firmie

  • Lubowidzka 46, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Plichta

Lubowidzka 46

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi,

  • pełne zaangażowanie w proces sprzedaży usług serwisowych,

  • kreowanie i wdrażanie pomysłów dotyczących akcji promocyjnych,

  • nadzór nad poprawnością wykonanych prac serwisowych,

  • efektywne zarządzanie czasem pracy,

  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

  • umiejętności komunikacyjne,

  • wysoka kultura osobista,

  • praktyczna wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania samochodów osobowych,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • atrakcyjne wynagrodzenie,

  • specjalistyczne szkolenia,

  • współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia

  • umowę B2B

  • Benefity

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Plichta

Nie czekaj – aplikuj już dziś!

Przewiń do profilu firmy

Na co zwracamy uwagę:

na pasję do motoryzacji, doświadczenie w obsłudze Klienta, swobodę w kontakcie z ludźmi, optymizm, zaangażowanie, ambicję oraz budowanie długotrwałych relacji.

Doradca Klienta w serwisie to osoba zajmująca się kalkulacją zleceń, wyceną usług, nadzorem nad jakością, zakresem i terminowością napraw oraz profesjonalną obsługą Klientów. Obowiązkiem pracownika jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Osoba na tym stanowisku powinna czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Do obowiązków doradcy należy również wydanie samochodu Klientowi po wykonaniu pełnej usługi.