CEMEX Polska Sp. z o.o.

Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu

CEMEX Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu
Obszar działania: południowa lub północna Polska

Główne zadania:

  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy,
  • Opracowanie rozwiązań produktowych dla Klientów,  
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla Klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów,
  • Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów, poczynań konkurencji),
  • Minimalizacja poziomu należności od obsługiwanych Klientów,
  • Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.

Wymagania formalne:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – min 3 lata,
  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, znajomość technologii betonu,
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży domieszek do betonu,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, 

Oczekiwania interpersonalne:

  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych),
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu
Obszar działania: południowa lub północna Polska

Główne zadania:

  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy,
  • Opracowanie rozwiązań produktowych dla Klientów,  
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla Klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów,
  • Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów, poczynań konkurencji),
  • Minimalizacja poziomu należności od obsługiwanych Klientów,
  • Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.

Wymagania formalne:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – min 3 lata,
  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, znajomość technologii betonu,
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży domieszek do betonu,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, 

Oczekiwania interpersonalne:

  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych),
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Ogłoszenie archiwalne