Oferta pracy

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu

CEMEX Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 14 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

CEMEX globalny lider w branży materiałów budowlanych poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:

Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu
Obszar działania:
Północna Polska szczególnie w obszarze województw: Zachodnio-pomorskie, Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie 

Główne zadania:

  • Sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu towarowego oraz zakładów prefabrykacji,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami w celu utrzymania długofalowej relacji,
  • Wdrażanie nowych receptur i rozwiązań technologicznych dla Klientów,  
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów,
  • Przeprowadzania testów oraz badań mieszanek betonowych.

Wymagania formalne:

  • Dobra znajomości rynku betonu towarowego lub domieszek (doświadczenie w sprzedaży lub technologii betonu),
  • Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki związane z technologią chemiczną lub pokrewne,
  • Preferowane doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Oczekiwania interpersonalne:

  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Umiejętności negocjacyjne oraz predyspozycje do prowadzenia prezentacji, szkoleń,
  • Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie będącej liderem branży,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, opieka medyczna, ubezpieczanie grupowe, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej, pakiet emerytalny i wiele innych),
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy, również do wykorzystania prywatnego.
  • Możliwość rozwoju i wymiany doświadczenia z pracownikami w międzynarodowych strukturach CEMEX.

CEMEX globalny lider w branży materiałów budowlanych poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:

Doradca Techniczno - Handlowy ds. Domieszek do Betonu
Obszar działania:
Północna Polska szczególnie w obszarze województw: Zachodnio-pomorskie, Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie 

Główne zadania:

  • Sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu towarowego oraz zakładów prefabrykacji,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami w celu utrzymania długofalowej relacji,
  • Wdrażanie nowych receptur i rozwiązań technologicznych dla Klientów,  
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów,
  • Przeprowadzania testów oraz badań mieszanek betonowych.

Wymagania formalne:

  • Dobra znajomości rynku betonu towarowego lub domieszek (doświadczenie w sprzedaży lub technologii betonu),
  • Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki związane z technologią chemiczną lub pokrewne,
  • Preferowane doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Oczekiwania interpersonalne:

  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Umiejętności negocjacyjne oraz predyspozycje do prowadzenia prezentacji, szkoleń,
  • Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie będącej liderem branży,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, opieka medyczna, ubezpieczanie grupowe, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej, pakiet emerytalny i wiele innych),
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy, również do wykorzystania prywatnego.
  • Możliwość rozwoju i wymiany doświadczenia z pracownikami w międzynarodowych strukturach CEMEX.

Ogłoszenie archiwalne