Oferta pracy

Key Account Manager

Sescom S.A.O firmie

  • podkarpackie

    podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż usług instalacyjnych i budowlanych w kanale B2B na terenie całej Polski,

  • Doradztwo techniczne w zakresie projektów budowlanych,

  • Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjacja warunków oraz zamykanie sprzedaży,

  • Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji i nowych szans biznesowych,

  • Współpraca z Działem Operacyjnym,

  • Rozwój relacji biznesowej z Klientami poprzez regularne spotkania, budowanie pozycji eksperta, wykorzystywanie szans biznesowych,

  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych,

  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych (najczęściej na terenie Polski, ewentualnie sporadyczne targi zagraniczne)..

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży usług instalacyjno-budowlanych min. 3 lata - warunek konieczny,

  • Znajomość procesu realizacji inwestycji budowlanych,

  • Umiejętność przygotowywania oraz analizy kosztorysów budowlanych,

  • Umiejętność budowania efektywnej relacji biznesowej oraz planowania aktywności sprzedażowych,

  • Bardzo dobra umiejętność prowadzenia prezentacji i spotkań biznesowych,

  • Chęć pracy przy tworzeniu nowych rozwiązań dla potencjalnych i obecnych klientów,

  • Mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane budowlane lub pokrewne),

  • Doświadczenie na rynku retail będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Dogodne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na – sam/a wybierasz formę współpracy,

  • Pełna swoboda działania, planowania własnej pracy i kreatywna współpraca,

  • Pracę w dynamicznej spółce, będącej liderem w swojej branży,

  • Inspirujące wyzwania zawodowe prowadzące do rozwoju Twoich kompetencji,

  • Realizację codziennych zadań w profesjonalnym i otwartym zespole,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Możliwość pracy zdalnej – pełna dowolność,

  • Narzędzia pracy (samochód służbowy - również do użytku prywatnego, telefon).

Sescom S.A.

W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.

Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.

Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.

Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem

  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy

  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły

  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe

  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy