Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Manutan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 5 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Doradca techniczno-handlowy

Manutan Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 15 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Manutan Polska Sp. z o.o.

Grupa Manutan jest międzynarodową firmą od 40 lat działającą w branży zaopatrzenia produkcji, magazynów i warsztatów za pośrednictwem sprzedaży katalogowej. Aktualnie operacje prowadzone są w 24 krajach na terenie Europy.

Nasza wizja to „enterprising for a better world” dlatego szczególnie ważne jest dla nas utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi Klientami. Nie zależy nam na szybkim, jednorazowym sukcesie. Chcemy współpracować w oparciu o długotrwałe, szczere i uczciwe relacje. Chcielibyśmy, aby nasza działalność przyczyniła się do poprawy warunków pracy, zadowolenia pracowników oraz pomogła w odpowiedzialnym zachowaniu względem środowiska.

Oferujemy pracę w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia biur, magazynów, warsztatów.

Doradca techniczno-handlowy

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Aktywne poszukiwanie nowych Klientów
  • Kontakt i opieka nad powierzonymi Klientami
  • Budowa długofalowych relacji biznesowych z Klientami
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
  • Bieżące raportowanie

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w relacjach B2B, branża techniczna
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Determinacja w działaniu, zapał do pracy, odporność na stres i orientacja na wynik
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętności analityczne
  • Prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w sprzedaży regałów magazynowych, artykułów utrzymania ruchu, BHP, narzędzi.

Oferujemy:

  • Stanowisko o szerokim zakresie działania w stabilnej firmie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Umowę o pracę
  • Pakiet socjalny
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe
  • Pracę w systemie home office

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Grupa Manutan jest międzynarodową firmą od 40 lat działającą w branży zaopatrzenia produkcji, magazynów i warsztatów za pośrednictwem sprzedaży katalogowej. Aktualnie operacje prowadzone są w 24 krajach na terenie Europy.

Nasza wizja to „enterprising for a better world” dlatego szczególnie ważne jest dla nas utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi Klientami. Nie zależy nam na szybkim, jednorazowym sukcesie. Chcemy współpracować w oparciu o długotrwałe, szczere i uczciwe relacje. Chcielibyśmy, aby nasza działalność przyczyniła się do poprawy warunków pracy, zadowolenia pracowników oraz pomogła w odpowiedzialnym zachowaniu względem środowiska.

Oferujemy pracę w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia biur, magazynów, warsztatów.

Doradca techniczno-handlowy

Zakres obowiązków:

  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Aktywne poszukiwanie nowych Klientów
  • Kontakt i opieka nad powierzonymi Klientami
  • Budowa długofalowych relacji biznesowych z Klientami
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
  • Bieżące raportowanie

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w relacjach B2B, branża techniczna
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Determinacja w działaniu, zapał do pracy, odporność na stres i orientacja na wynik
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętności analityczne
  • Prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w sprzedaży regałów magazynowych, artykułów utrzymania ruchu, BHP, narzędzi.

Oferujemy:

  • Stanowisko o szerokim zakresie działania w stabilnej firmie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Umowę o pracę
  • Pakiet socjalny
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe
  • Pracę w systemie home office
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne