Doradca Techniczny Centrum Obsługi Klienta - Administrator Systemów Monitoringu

Konica Minolta Business Solutions PolskaO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Konica Minolta Business Solutions Polska

jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań i usług dla biznesu,
które usprawniają procesy związane z drukowaniem, kopiowaniem i archiwizacją dokumentów.
Producent i dostawca urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek i drukarek laserowych
oraz cyfrowych systemów produkcyjnych monochromatycznych i kolorowych.

http://www.konicaminolta.pl/

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Techniczny Centrum Obsługi Klienta/ Administrator Systemów Monitoringu
Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:

  • Obsługa usług zdalnego monitoringu urządzeń Konica Minolta;
  • Bieżąca analiza i weryfikacja poprawności ich działania;
  • Korygowanie i naprawa problemów związanych z usługami monitoringu, w razie konieczności eskalacja do wyższej linii wsparcia
  • Administracja ustawień w systemach zdalnego monitoringu oraz w systemie Navision
  • Współpraca z Działem Serwisu w zakresie instalacji, zdalnego uruchamiania usług monitoringu
  • Weryfikacja aktywności usługi u klientów, w razie konieczności poinformowanie Klienta o uruchomieniu usługi
  • Obsługa zgłoszeń Klientów w zakresie zdalnego rozwiązania problemów technicznych w przypadku podstawowych problemów ( kody błędów, pomoc w zmianie ustawień etc.)

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci ostatniego roku informatyki lub kierunków technicznych
  • Umiejętność samodzielnego diagnozowania problemów i znajdowania rozwiązań
  • Umiejętność samodzielnej pracy z dokumentacja techniczną
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows
  • Mile widziana znajomość podstaw programowania
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju kariery u lidera w swojej branży w międzynarodowej korporacji
  • Pracę z doświadczonymi ekspertami w swojej dziedzinie dla największych firm i instytucji w Polsce
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny
  • Możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

 Proces rekrutacji:

  • Wybrane osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz działem HR
  • Wybór najlepszego kandydata zostaje dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)
  • W trakcie rozmów kwalifikacyjnych mogą pojawić się testy z wiedzy teoretycznej lub praktycznej

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833)

Konica Minolta Business Solutions Polska

jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań i usług dla biznesu,
które usprawniają procesy związane z drukowaniem, kopiowaniem i archiwizacją dokumentów.
Producent i dostawca urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek i drukarek laserowych
oraz cyfrowych systemów produkcyjnych monochromatycznych i kolorowych.

http://www.konicaminolta.pl/

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Techniczny Centrum Obsługi Klienta/ Administrator Systemów Monitoringu


Zakres obowiązków:

  • Obsługa usług zdalnego monitoringu urządzeń Konica Minolta;
  • Bieżąca analiza i weryfikacja poprawności ich działania;
  • Korygowanie i naprawa problemów związanych z usługami monitoringu, w razie konieczności eskalacja do wyższej linii wsparcia
  • Administracja ustawień w systemach zdalnego monitoringu oraz w systemie Navision
  • Współpraca z Działem Serwisu w zakresie instalacji, zdalnego uruchamiania usług monitoringu
  • Weryfikacja aktywności usługi u klientów, w razie konieczności poinformowanie Klienta o uruchomieniu usługi
  • Obsługa zgłoszeń Klientów w zakresie zdalnego rozwiązania problemów technicznych w przypadku podstawowych problemów ( kody błędów, pomoc w zmianie ustawień etc.)

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci ostatniego roku informatyki lub kierunków technicznych
  • Umiejętność samodzielnego diagnozowania problemów i znajdowania rozwiązań
  • Umiejętność samodzielnej pracy z dokumentacja techniczną
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows
  • Mile widziana znajomość podstaw programowania
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju kariery u lidera w swojej branży w międzynarodowej korporacji
  • Pracę z doświadczonymi ekspertami w swojej dziedzinie dla największych firm i instytucji w Polsce
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny
  • Możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

 Proces rekrutacji:

  • Wybrane osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz działem HR
  • Wybór najlepszego kandydata zostaje dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)
  • W trakcie rozmów kwalifikacyjnych mogą pojawić się testy z wiedzy teoretycznej lub praktycznej

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy