Ta oferta pracy jest nieaktualna od 281 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Doradca Techniczny – Specjalista do Spraw Utrzymania Floty

  • Chełm, lubelskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Licząca się na rynku firma transportowa z Chełma, poszukuje energicznych ludzi którzy potrafią pracować z przyjemnością i odnajdują satysfakcję w tym co robią.

    Specjalizujemy się w międzynarodowym i krajowym transporcie gazów, paliw oraz produktów chemicznych i spożywczych w cysternach drogowych.

    Chętnie porozmawiamy z ciekawymi kandydatkami/kandydatami na operacyjne stanowisko:

    Doradca Techniczny – Specjalista do Spraw Utrzymania Floty
    Miejsce pracy: Chełm (okolice)


    Opis stanowiska

    • rzetelne prowadzenie dokumentacji pojazdów
    • przyjmowanie i prawidłowe archiwizowanie zgłoszeń o awariach i naprawach planowanych
    • przekazywanie zgłoszeń do osoby kompetentnej lub realizowanie napraw w porozumieniu z osobami odpowiedzialnymi za dział techniczny
    • kontakt z dostawcami, monitorowanie rynku oraz przygotowywanie zapytań do dostawców i usługodawców
    • współpraca z innymi działami firmy w celu prawidłowej realizacji zleceń i wykonywania poleceń osób odpowiedzialnych za dział techniczny
    • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym
    • regularne raportowanie o wynikach i efektach do osób odpowiadających za działalność działu technicznego
    • wykonywanie poleceń i raportowanie o wynikach pracy do kierownika działu zgodnie z ustalonymi zasadami
    • branie udziału w dyżurach i koordynacja napraw poza godzinami pracy biura w oparciu o sporządzony grafik dyżurów i w porozumieniu z mistrzem warsztatu

    Wymagania

    • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
    • prawo jazdy kat B, C+E mile widziane
    • znajomość języka obcego umożliwiająca na telefoniczne koordynowanie napraw poza granicami kraju
    • znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office a także programów z obszaru TMS
    • wykształcenie techniczne
    • praktyczna wiedza dotycząca napraw pojazdów ciężarowych
    • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
    • motywacja, kreatywność, inicjatywa

    Oferujemy

    • atrakcyjny premiowy system wynagradzania,
    • możliwość dołączenia do zgranego i doświadczonego zespołu specjalistów
    • stabilną pracę
    • niezbędne narzędzia pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się firm transportowych na rynku
    • możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w kursach i szkoleniach


    Chętni proszeni są o przesyłanie CV klikając przycisk APLIKUJ.

    Siedziba działu zatrudnień: TSL Sp. z o. o. ul. Stephensona 5a, 22-100 Chełm

    W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).