Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Doradczyni / Doradca Klienta

Getin Noble Bank S.A.

  • Marszałkowska 85, Śródmieście, Warszawa, Jana Pawła II 82, Wesoła, Warszawa, Zgrupowania AK "Kampinos" 15, Bielany, Warszawa, Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 37, Praga-Południe, Warszawa, Wołoska 12, Mokotów, Warszawa, Targowa 72, Praga-Północ, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 179, Ochota, Warszawa, Światowida 17, Białołęka, Warszawa, Aleja Stanów Zjednoczonych 72/21, Praga-Południe, Warszawa

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,

  • pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,

  • dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,

  • zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.

Nasze wymagania

  • mile widziane osoby z Ukrainy ze znajomością języka polskiego.

  • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,

  • minimum średnie wykształcenie,

  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,

  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

  • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju w branży finansowej,

  • umiejętność budowania relacji,

  • pozytywne nastawienie oraz otwartość na przyswajanie nowej wiedzy.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i brak okresu próbnego,

  • możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w banku bez doświadczenia w branży,

  • szkolenia przygotowujące do pracy z klientami i produktami bankowymi,

  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych, bezpłatny dostęp do e-biblioteki,

  • praca w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja klienta jest priorytetem,

  • jasno określona ścieżka kariery i awansu,

  • system premiowy, dzięki któremu możesz zwiększyć poziom swojego wynagrodzenia,

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej (Medicover).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Dysponujemy rozbudowaną siecią oddziałów własnych i franczyzowych. Nasi Klienci mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier oraz Instytucja Roku.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Przewiń do profilu firmy