Ta oferta pracy jest nieaktualna od 108 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Administracyjny

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 2018-02-01

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
    Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
    EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
     
    Obecnie dla naszego klienta – Firmy Quantel Medical mającej filie w trzech krajach (Francja, USA oraz Polska) zajmującej się produkcją i handlem zaawansowanego sprzętu medycznego stosowanego w okulistyce sprzedawanego m.in. poprzez przetargi publiczne poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego lub francuskiego oraz zdolnością zarządzania priorytetami na stanowisko:
    Back Office Manager – Dyrektor Administracyjny
    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami;
    • Wsparcie w ustalaniu rocznych planów działania i celów działań Spółki;
    • Wsparcie w opracowywaniu budżetów Sprzedaży oraz cen Sprzedaży i Usług;
    • Współudział w tworzeniu procedur – zarówno z Dyrektorami działów w Polsce oraz Zarządem we Francji;
    • Koordynowanie procesów związanych z kompleksową realizacją dostaw;
    • Samodzielne prowadzenie negocjacji z zewnętrznymi dostawcami usług;
    • Ścisła współpraca z biurem zewnętrznym w zakresie księgowości oraz kadr i płac;
    • Raportowanie do Zarządu we Francji zgodnie z przyjętymi standardami.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego kierunkowego (Zarządzanie, Administracja);
    • Płynnej, praktycznej znajomości języka angielskiego lub francuskiego(wykorzystywany w codziennej pracy);
    • 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
    • Podstawowej wiedzy z zakresu księgowości oraz prawa;
    • Samodzielności oraz zdolności organizacyjnych;
    • Umiejętności wnioskowania;
    • Umiejętności pracy w zespole.

    W zamian oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Prywatną opiekę medyczną;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie;
    • Elastyczny system czasu pracy;
    • Realną możliwość rozwoju w ramach organizacji;


    Wszystkie osoby spełniające ww. wymagania prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego klikając w przycisk Aplikuj teraz wraz z dopiskiem:


    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w aplikacji o pracę dla celów niezbędnych dla obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez EXCO A2A Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Alei Niepodległości 106, 02-585 Warszawa. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo wglądu w swoje dane i możliwość ich poprawiania oraz, że ich podanie jest dobrowolne”
    .

    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Jednocześnie informujemy,
    że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.