dofinansowanie szkoleń i kursów
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Administracyjny
PARTNER CENTER SP. Z O.O.
Wolbórz
Wolbórz, łódzkie- ogłoszenie wygasło 3 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
Twój zakres obowiązków
organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
zarządzanie i koordynacja pracy funkcji wsparcia w organizacji (back-office), zarządzanie zespołem ok 12 osobowym
zapewnienie realizacji wsparcia dla zespołu sprzedaży, w tym zapewnienie dostępności logistycznej towaru oraz narzędzi IT
planowanie poziomu zatowarowania, koordynacja z prognozami sprzedaży i akcjami promocyjnymi, nadzór nad poziomem stanów magazynowych
nadzór nad procesem importu
realizacja procesów zakupowych
kreowanie i realizacja polityki HR, w tym w szczególności odpowiedzialność za procesy rozliczeń z pracownikami, rekrutacji i procesy rozwojowe
realizacja procesu administracji płacowej i rozliczeń z pracownikami
zapewnienie raportowania wyników sprzedażowych spółki
wyznaczanie celów i mierników rezultatów w podległych jednostkach
zapewnienie wysokiej efektywności działań podległego zespołu
nadzór nad realizacją procesów, stała optymalizacja procesów i narzędzi, usprawnianie działań
efektywna współpraca z pozostałymi działami w organizacji w realizacji celów biznesowych
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe (mile widziane: z obszaru administracji/zarządzania/prawnicze/ekonomiczne/techniczne)
co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu
praktyczna znajomość obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, zagadnień importu, obsługi klienta i IT
znajomość metodyki Lean Management System będzie dodatkowym atutem
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
umiejętność wyznaczania celów oraz monitorowania realizacji (udzielanie informacji zwrotnej, prowadzenie dialogu o wynikach - spotkania indywidualne i zespołowe)
umiejętność analizy i syntezy danych na poziomie zarządczym
umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
umiejętność planowania i organizacji
doświadczenie i umiejętności w zakresie budowania i motywowania zespołu
zdolności organizacyjne
inicjatywa / przedsiębiorczość
wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji
wysoka orientacja na cel
gotowość do udzielania wsparcia merytorycznego i rozwojowego pracownikom
otwartość na poszukiwanie nowych innowacyjnych sposobów podejścia do zadań i rozwiązywania problemów
inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych
To oferujemy
umowę o pracę
benefity pozapłacowe min. karty Multi-sport, pakiety medyczne, ubezpieczenie na życie
możliwość dołączenia do prężnie działającej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
ciekawe wyzwania zawodowe już na starcie
niezbędne narzędzia do pracy
Benefity
Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia poprzez przycisk Aplikuj.
PARTNER CENTER SP. Z O.O.
Firma Partner Center, jako jeden z liderów w swojej branży, z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku, należymy do czołówki producentów i importerów w branży alkoholowej. Jesteśmy przedstawicielem renomowanych i prestiżowych marek win i alkoholi mocnych o ugruntowanej pozycji na rynku, wielokrotnie nagrodzonych na międzynarodowych konkursach.