Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Administracyjny

PARTNER CENTER SP. Z O.O.

8 00010 000 brutto / mies.
  • Wolbórz

    Wolbórz, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)

  • zarządzanie i koordynacja pracy funkcji wsparcia w organizacji (back-office), zarządzanie zespołem ok 12 osobowym

  • zapewnienie realizacji wsparcia dla zespołu sprzedaży, w tym zapewnienie dostępności logistycznej towaru oraz narzędzi IT

  • planowanie poziomu zatowarowania, koordynacja z prognozami sprzedaży i akcjami promocyjnymi, nadzór nad poziomem stanów magazynowych

  • nadzór nad procesem importu

  • realizacja procesów zakupowych

  • kreowanie i realizacja polityki HR, w tym w szczególności odpowiedzialność za procesy rozliczeń z pracownikami, rekrutacji i procesy rozwojowe

  • realizacja procesu administracji płacowej i rozliczeń z pracownikami

  • zapewnienie raportowania wyników sprzedażowych spółki

  • wyznaczanie celów i mierników rezultatów w podległych jednostkach

  • zapewnienie wysokiej efektywności działań podległego zespołu

  • nadzór nad realizacją procesów, stała optymalizacja procesów i narzędzi, usprawnianie działań

  • efektywna współpraca z pozostałymi działami w organizacji w realizacji celów biznesowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (mile widziane: z obszaru administracji/zarządzania/prawnicze/ekonomiczne/techniczne)

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu

  • praktyczna znajomość obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, zagadnień importu, obsługi klienta i IT

  • znajomość metodyki Lean Management System będzie dodatkowym atutem

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • umiejętność wyznaczania celów oraz monitorowania realizacji (udzielanie informacji zwrotnej, prowadzenie dialogu o wynikach - spotkania indywidualne i zespołowe)

  • umiejętność analizy i syntezy danych na poziomie zarządczym

  • umiejętność kierowania kapitałem ludzkim

  • umiejętność planowania i organizacji

  • doświadczenie i umiejętności w zakresie budowania i motywowania zespołu

  • zdolności organizacyjne

  • inicjatywa / przedsiębiorczość

  • wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji

  • wysoka orientacja na cel

  • gotowość do udzielania wsparcia merytorycznego i rozwojowego pracownikom

  • otwartość na poszukiwanie nowych innowacyjnych sposobów podejścia do zadań i rozwiązywania problemów

  • inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • benefity pozapłacowe min. karty Multi-sport, pakiety medyczne, ubezpieczenie na życie

  • możliwość dołączenia do prężnie działającej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku

  • ciekawe wyzwania zawodowe już na starcie

  • niezbędne narzędzia do pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia poprzez przycisk Aplikuj.

PARTNER CENTER SP. Z O.O.

Firma Partner Center, jako jeden z liderów w swojej branży, z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku, należymy do czołówki producentów i importerów w branży alkoholowej. Jesteśmy przedstawicielem renomowanych i prestiżowych marek win i alkoholi mocnych o ugruntowanej pozycji na rynku, wielokrotnie nagrodzonych na międzynarodowych konkursach.

Przewiń do profilu firmy