Dyrektor Biura Klienta Biznesowego

Santander Bank Polska

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • budowanie pozycji lidera oraz aktywny udział w motywowaniu pracowników Biura

  • koordynowanie aktywności komercyjnej zespołu zajmującym się sprzedażą produktów kredytowych z obszaru bankowości transakcyjnej (pipeline, weryfikacja i analiza przychodowości na klientach)

  • uczestniczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów oraz koordynowanie aktywności sprzedażowej Biura

  • monitorowanie informacji o rynkach i konkurencji i przyjętych rozwiązań, oraz inicjowanie działań na ich bazie

  • koordynowanie pracy w Biurze w celu realizacji celów, zadań oraz harmonogramów projektów oraz podział zadań w zespole w celu realizacji założonych celów i zadań

  • zapewnienie wymaganego poziomu osiąganych przychodów oraz zyskowności transakcji

  • regularne oceny pracowników Biura, uczestnictwo w rozwoju pracowniczym w tym szkoleń, planach rozwoju kariery itp.

  • aktywny udział w diagnozowaniu ryzyk kredytowych, prawnych, komercyjnych i innych dla Banku, udział w ich eliminacji i znajdowaniu czynników ograniczających

  • aktywne uczestnictwo w procesie decyzyjnym oraz pozyskiwaniu odpowiednich zgód korporacyjnych w wymaganych wypadkach

  • koordynowanie współpracy z innymi zespołami produktowymi (w tym cross-selling) oraz aktywny udział w tworzeniu łączonych ofert produktowych oraz kampanii sprzedażowych

  • aktywna współpraca z innymi zespołami w innych Pionach (CORE, Ryzyko, ALM etc.)

  • optymalizacja wykorzystania limitów kredytowych/ produktowych w poszczególnych produktach, w celu maksymalizacji dochodowości oraz zwrotów Banku

  • standaryzacja produktów kredytowych oferowanych klientom

  • ustalanie oraz realizacja strategii dla segmentu ONE oraz udział w realizacji Strategii Pionu

Nasze wymagania

  • entuzjazm i chęć do budowania nowego zespołu w roli lidera

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem

  • praktyczna wiedza i dobra znajomość usług i rynku bankowości w zakresie obsługi bankowości transakcyjnej klientów biznesowych

  • min. 5 lat doświadczenia w pracy w bankowości związanej z klientami biznesowymi

  • znajomość oferty produktowej banków w Polsce

  • umiejętność prowadzenia analiz, projektowaniu i wprowadzaniu produktów i usług bankowych dla klientów

  • umiejętność zarządzania relacjami z klientami (kreowanie relacji partnerskich w strukturach banku, prowadzenie negocjacji)

  • umiejętność obsługi programów MS Office

  • prawo jazdy kat. B

  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i komunikatywność

  • umiejętności analityczne

  • bardzo dobra organizacja czasu pracy

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych

  • udział w ciekawych, strategicznych projektach

  • zgrany zespół i przyjazną atmosferę

  • atrakcyjny system motywacyjny

  • jedno z najwyższych na rynku pracy dofinansowań do okularów

  • pożyczki na cele mieszkaniowe

  • ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach

  • prywatną opiekę zdrowotną

  • możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego

  • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

  • dofinansowanie do „Rajdu Bankowca” - wyjazdu jedynego w swoim rodzaju

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi