background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami

Polski Holding Nieruchomości S.A.O firmie

Polski Holding Nieruchomości S.A.

aleja Jana Pawła II 12

Śródmieście

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja i nadzór prac nad prawidłową realizacją spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami należącymi do Spółek z GK PHN
  • aktywne uczestnictwo i nadzór nad przygotowaniem rocznych i wieloletnich planów kosztów oraz planów remontów zarządzanych nieruchomości
  • odpowiedzialność za przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z przyjętych budżetów i planów Spółki
  • tworzenie nowych strategii w sferze zarządzania nieruchomościami
  • nadzór nad optymalizacją kosztów utrzymania technicznego zarządzanych nieruchomości
  • nadzór nad przygotowaniem procedur wyboru wykonawcy, w tym uczestnictwo i koordynacja w procesie wyboru wykonawców w oparciu o standardy stosowane przez Spółkę
  • udział w komisjach przetargowych lub konkursowych
  • koordynacja prac zespołu przy analizie i ocenie lub opracowywaniu umów, zleceń, zbieraniu opinii i przygotowywaniu kompletnej dokumentacji
  • kierowanie i koordynacja Zespołu Zarządców w ramach współpracy z wykonawcami przy:
  • ➢ nadzorze nad realizacją zawartych umów,
  • ➢ procesie zlecania i realizacji prac,
  • ➢ wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań,
  • nadzorze nad rozliczeniami umów i zleceń
  • nadzór nad realizacją prac remontowo- budowlanych i aranżacyjnych
  • nadzór nad dokumentacją związaną z najmem powierzchni

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe przy koordynacji i zarządzaniu nieruchomościami i zespołem
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami oraz utrzymania technicznego budynków
  • zdolność koordynacji zespołem oraz działań na nieruchomościach
  • umiejętność szacowania kosztów eksploatacyjnych, CAPEX, a także optymalizacji
  • znajomość rynku usług nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych
  • swoboda w poruszaniu się po kwestiach prawnych i administracyjnych związanych z zarządzaniem nieruchomościami
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność koordynowania działań zespołu i delegowania obowiązków)
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie z osobami o dużym doświadczeniu zawodowym, wyznającej zasadę Work-Life Balance
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie

Polski Holding Nieruchomości S.A.

Spółka Polski Holding Nieruchomości S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Nieruchomości, zajmująca się wynajmem powierzchni biurowych oraz obrotem nieruchomościami.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami, aleja Jana Pawła II 12, Śródmieście, Warszawa