Oferta pracy

Dyrektor Centrum Dystrybucji

Media ExpertO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
 
 
Dlatego już dziś szukamy
Dyrektor Centrum Dystrybucji
miejsce pracy: Łódź

Zakres zadań:

  • zarządzanie operacyjne Centrum Dystrybucji
  • nadzór nad pracą podległych zespołów (ponad 600 osób i więcej)
  • zapewnienie poprawności, jakości i terminowości procesów dla Retail, E-commerce i Omnichanell
  • efektywna współpraca z innymi działami operacyjnymi w Pionie Logistyki
  • optymalizacja procesów operacyjnych w podległym obszarze z nastawieniem na produktywność i terminowość
  • transfer procesów do nowych obiektów magazynowych z zapewnieniem ciągłości operacji funkcjonowania Centrum Dystrybucji
  • organizacja przepływu towarów, zasobów pomiędzy Centrum Dystrybucji, a magazynami buforowymi
  • nadzór i odpowiedzialność za budżet podległego obszaru
  • utrzymywanie dyscypliny i przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe: logistyka lub zarządzanie
  • min. 5- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość rozwiązań informatycznych wspierających logistykę
  • doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem pracowników - warunek konieczny
  • doświadczenie w zarządzaniu obszarem E-commerce - warunek konieczny
  • umiejętność analizy procesów przepływu towarów, identyfikacji punktów krytycznych, zakłóceń i wdrażania planów naprawczych
  • znajomość rozwiązań automatyzujących procesy operacyjne
  • wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
  • samodzielność w realizacji obowiązków
  • pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • pomoc naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon służbowy, laptop


Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Ogłoszenie archiwalne