Oferta pracy

Dyrektor Centrum Handlowego / Shopping Centre Director

MVGM PROPERTY MANAGEMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Płock, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Szukamy Dyrektora Centrum Handlowego / Shopping Centre Director do naszego zespołu Property Management.

 

Miejsce pracy:  Płock

O firmie MVGM


MVGM jest autorytetem w branży nieruchomości - największym zarządcą nieruchomości na rodzimym rynku w Holandii i jednym z pięciu największych graczy w skali europejskiej.


Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w dziedzinie zarządzania nieruchomościami w 10 europejskich krajach - Holandii, Niemczech, Belgii, Luksemburgu, Portugalii, Hiszpanii, Polsce, Słowacji, Rumunii i Czechach. W sumie w Europie zatrudniamy ponad 1600 pracowników. Razem z wieloma spółkami zależnymi i firmami partnerskimi łączymy wiedzę i umiejętności oraz oferujemy naszym klientom w pełni zintegrowane usługi łączące międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnego rynku.

Aby uzyskać więcej informacji o MVGM, odwiedź https://www.mvgm.com

 

W ramach świadczenia przez MVGM usług zarządzania nieruchomościami

do Twoich zadań należeć będzie:

  • Planowanie i organizowanie pracy działu, aby umożliwić terminowe i skuteczne realizowanie zadań;
  • Zarządzanie zespołem;
  • Motywowanie i wspieranie zespołu;
  • Maksymalizacja sprzedaży detalicznej i zysków centrum, przy jednoczesnym zapewnieniu jakości standardów;
  • Opracowanie i wdrożenie standardów MVGM dla zarządzanych centrów handlowych;
  • Rozwijanie ścisłej współpracy ze Senior Property Manager i Dyrektorem ds. Nieruchomości Handlowych;
  • Współpraca z najemcami centrum handlowego;
  • Analiza raportu o stanie zadłużenia, bieżący monitoring płatności najemcy;
  • Analiza obrotów Najemcy, współczynnika przystępności cenowej i innych czynników określających stan najemcy;
  • Udział w przygotowaniu strategii marketingowej, planu i budżetu dla centrum handlowego;
  • Monitorowanie i optymalizacja opłat za obsługę centrum handlowego oraz kosztów marketingowych;
  • Dbałość o dobry PR zarządzanego obiektu w środowisku lokalnym;
  • Przygotowanie budżetu operacyjnego centrum handlowego wraz z przychodami oraz capex;
  • Przyjmowanie faktur kosztowych (sch, mkgt, capex, koszty właściciela) zgodnie z odpowiednim planem kont dla danego klienta;
  • Organizowanie przetargów, negocjowanie i przyjmowanie umów z podmiotami zewnętrznymi oraz firmami świadczącymi usługi na rzecz centrum handlowego;
  • Dostarczanie klientom raportów dotyczących wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami;
  • Uzupełnianie danych dotyczących nieruchomości, niezbędnych do deklaracji podatków od nieruchomości;
  • Odpowiedzialność za dokumentację związaną z zarządzaniem nieruchomością;
  • Udzielanie ogólnych porad w zakresie leasingu wynajmującego;
  • Zarządzanie roszczeniami dotyczącymi ubezpieczeń;
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Licencja Zarządcy Nieruchomości
  • Co najmniej 4-5 lat doświadczenia w pracy związanej z zarządzaniem nieruchomościami, preferowane centra handlowe;
  • Doświadczenie w budżetowaniu i planowaniu strategii;
  • Doświadczenie w zarządzaniu dostawcami i/lub klientami;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne oraz znajomość pakietu Office;
  • Zdolność do pracy pod presją czasu;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Wysoko rozwinięta komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem, zdolności negocjacyjne, umiejętność skupiania się na zadaniach i celach.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę;
  • Prywatne ubezpieczenie na życie;
  • Prywatna opieka zdrowotna;
  • Kafeteria My Benefit;
  • Przyjazna i wspierająca kultura firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy