Oferta pracy

Dyrektor Departamentu Jakości

Klient Pracuj.pl

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • opracowywanie zmian mających na celu wzrost poziomu jakości w obszarze reklamacji oraz obsługa klienta

  • optymalizacja jakości w procesach obsługi klienta i reklamacji

  • zapewnienie ciągłości pracy działu obsługi klienta oraz działu reklamacji

  • optymalizacja kosztów

  • wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej

  • współpraca i rozwój podległego zespołu

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • możesz pochwalić się minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy z działami obsługi klienta lub reklamacji

  • posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu projektów

  • wiesz jak efektywnie zarządzać zespołem i masz doświadczenie w kierowaniu strukturą liczącą minimum 30 osób

  • znasz język angielski na poziomie średniozaawansowanym

  • masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne

To oferujemy

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce

  • pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną

  • kluczową rolę w obszarze jakości w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • realny wpływ na kształtowanie kierunków rozwoju zarządzania jakością w obszarze reklamacji i obsługi klienta

  • możliwość realizacji kluczowych projektów

  • system wynagrodzeń oparty o podstawę + premię

  • umowę o pracę lub B2b

  • samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania

  • benefity: karta multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna