Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Departamentu Postępowań Wyjaśniających w Urzędzie PKDP
URZĄD PAŃSTWOWEJ KOMISJI DS. PEDOFILII
- Twarda 18, 00-105 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
URZĄD PAŃSTWOWEJ KOMISJI DS. PEDOFILII
Twarda 18
Warszawa
Przewodniczący Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, dalej „PKDP” ogłasza konkurs na stanowisko
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk: 1
1. Do naboru na stanowisko dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających (DPW) w Urzędzie PKDP mogą przystąpić osoby, które:
- ukończyły wyższe studia i uzyskały tytuł magistra prawa;
- posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3 letnie na stanowisku kierowniczym;
- posiadają wiedzę z zakresu działalności statutowej i regulaminowej Urzędu PKDP wynikającej z przepisów o utworzeniu PKDP.
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- sprawne poruszanie się w przepisach prawa, w szczególności prawa procesowego;
- wiedza z zakresu spraw należących do właściwości Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej
i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15; - wiedza i doświadczenie z zakresu pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem wykorzystania seksualnego;
- umiejętność analizy akt sądowych;
- predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, asertywność, niezależność.
3. Podstawowe obowiązki:
- kierowanie Departamentem Postępowań Wyjaśniających w Urzędzie PKDP w zakresie części działalności statutowej Urzędu PKDP przypisanej do właściwości tego departamentu.
- życiorys (CV);
- kopię dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopię dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko dyrektora DPW;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy spełnią wymagania na stanowisko.
5. Składanie ofert:
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie skanów dokumentów wymienionych w pkt 4 pocztą elektroniczną na adres: [email protected] do dnia 7 grudnia 2021 r.
W tytule e-maila prosimy wpisać „oferta pracy PRZ/23/2021”.
Dodatkowe informacje:
- Życiorys oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia;
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu;
- W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
6. Informacje o sposobach naboru:
w razie potrzeby przewiduje się
3 etap: dodatkowa rozmowa z wybranymi kandydatami
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, z siedzibą w Warszawie, ul. Twardej 18.
Kontakt do Inspektora ochrony danych: [email protected]
Cel i podstawy prawne przetwarzania
Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:
- przepisów prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy),
- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 537),
- innych przepisów powszechnie obowiązujących,
- zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- w zakresie wynikającym z przepisów prawa - prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Ogłoszenie archiwalne