Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor ds. Badań i Rozwoju

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Dyrektor

Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.

Dyrektor ds. Badań i RozwojuNumer ref.: /397/12/2020/AJ/71685

zadania

  • pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,
  • projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planów
  • prowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnym
  • opracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,
  • modelowanie procesów biznesowych,
  • ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,
  • podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.
  • tworzenie raportów na potrzeby zarządu,
  • współpraca z innymi działami firmy.

oczekujemy

  • minimum 3 lata na podobnym stanowisku,
  • umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,
  • doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,
  • doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,
  • doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,
  • umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,
  • znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,
  • płynnej komunikacji w języku angielskim.

 

oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)
  • dużą samodzielność,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,
  • profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)
  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),
  • udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.
  • możliwości awansu w strukturach firmy
  • możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej.
Agencja Zatrudnienia nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne