Ta oferta pracy jest nieaktualna od 106 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor ds. Customer Experience

  • Warszawa, mazowieckie
  • Dyrektor/Prezes
  • 05.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dyrektor ds. Customer Experience
    Miejsce pracy:  Warszawa

    W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora ds. Customer Experience. Nadrzędnym misją Działu jest budowanie marketingowych relacji z Klientami poprzez gromadzenie i odpowiednie wykorzystanie wiedzy o Kliencie, wdrożenie odpowiednich narzędzi CRM oraz efektywna komunikacja kluczowych kategorii produktowych.

    Opis stanowiska:

    • Zarządzanie trzema podległymi obszarami biznesowymi: CRM, Badania Marketingowe oraz Komunikacja Produktowa;
    • W zakresie CRM odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie strategii CRM we współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi wewnątrz organizacji i we współpracy z centralą firmy w Londynie;
    • Odpowiedzialność biznesowa za wdrożenie systemów CRM (operacyjny, analityczny i komunikacyjny);
    • Odpowiedzialność za komunikację asortymentową kluczowych kategorii produktowych ze szczególnym uwzględnieniem marek własnych;
    • Zapewnienie spójności komunikacji produktowej we wszystkich kanałach (Sklepy, ATL, Digital, BTL) poprzez współpracę z Działem Handlowym, Działem Operacji i pozostałymi Zespołami w ramach Działu Marketingu;
    • Odpowiedzialność za obszar badań marketingowych (badania ilościowe oraz jakościowe, ścieżki klientów, raporty i analizy rynkowe) a w szczególności budowa wiedzy o Rynku Klientach i jej rozpowszechnienia wewnątrz organizacji;
    • Planowanie i zarządzanie przydzielonym budżetem marketingowym;
    • Zarządzanie i rozwój podległego zespołu;
    • Ścisła współpraca z Centralą firmy w Londynie (Kingfisher PLC).

    Wymagania:

    • Doświadczenie z zakresu komunikacji produktowej i marketingu relacji min. 5 lat;
    • Doświadczenie w realizacji projektów badawczych (badania ilościowe, jakościowe, raporty rynkowe i analizy);
    • Doświadczenie na stanowisku menedżerskim, min. 5 lat
    • Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetami marketingowymi;
    • Doświadczenie w realizowaniu złożonych projektów;
    • Mile widziane doświadczenie w branży Retail;
    • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne;
    • Nastawienie na realizację celów, kompetencje analityczne;
    • Wykształcenie wyższe;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

     

     

    logos
    top

    Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Castorama Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (kod poczt. 02-255), przy ul. Krakowiaków 78, zwana dalej „Administratorem” lub „Spółką”.

    Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Internetowej www.castorama.pl, we wszystkich sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych.

    Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbędzie się w celu przeprowadzenia rekrutacji w oparciu o obowiązujące przepisy, podstawą prawną naszych działań jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”). W ramach realizacji tego celu dane mogą być wykorzystane w procesie profilowania, aby kierować oferty pracy do kandydatów

    o odpowiednich do stanowiska pracy kwalifikacjach (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty złożenia aplikacji. Dane osobowe nie będą przetwarzane także po wycofaniu przez Panią/Pana zgody lub złożeniu sprzeciwu, w sytuacjach gdy takie uprawnienie przysługuje. 

     

    Odbiorcą podanych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Spółkę w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT). Przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Spółki.

     

    Posiada Pani/Pan prawo  dostępu  do  treści  swoich  danych, żądania  ich  sprostowania, usunięcia,   wniesienia sprzeciwu, ograniczenia   przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora,  skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie  danych  osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.

     

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, zbieranych przez nas na podstawie obowiązujących przepisów  jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.