Dyrektor ds. Eksportu - Europa Zachodnia

Goldman RecruitmentO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Łódź, łódzkie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 26 cze 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl
Dla naszego klienta, dużej firmy z branży materiałów budowlanych poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Eksportu. Głównym celem osoby na tym stanowisku będzie zwiększenie udziału firmy na rynkach zagranicznych (zachodnia Europa).
Dyrektor ds. Eksportu - Europa Zachodnia
Miejsce pracy: Łódź
 

Opis stanowiska:

  • realizacja planów sprzedażowych, 
  • akwizycja klientów zagranicznych, 
  • rozwój współpracy z obecnymi klientami,
  • przygotowanie ofert handlowych oraz negocjacje z klientami,
  • monitorowanie konkurencji oraz analiza rynku,
  • raportowanie bezpośrednio do przełożonego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie we współpracy z krajami DACHL min. 2 lata,
  • doświadczenie handlowe w kanałach tradycyjnym oraz nowoczesnym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego ( warunek konieczny ),
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych.

Oferta obejmuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • niezbędne narzędzia do pracy ( samochód, laptop, telefon ),
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
.
Dla naszego klienta, dużej firmy z branży materiałów budowlanych poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Eksportu. Głównym celem osoby na tym stanowisku będzie zwiększenie udziału firmy na rynkach zagranicznych (zachodnia Europa).
Dyrektor ds. Eksportu - Europa Zachodnia
 

Opis stanowiska:

  • realizacja planów sprzedażowych, 
  • akwizycja klientów zagranicznych, 
  • rozwój współpracy z obecnymi klientami,
  • przygotowanie ofert handlowych oraz negocjacje z klientami,
  • monitorowanie konkurencji oraz analiza rynku,
  • raportowanie bezpośrednio do przełożonego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie we współpracy z krajami DACHL min. 2 lata,
  • doświadczenie handlowe w kanałach tradycyjnym oraz nowoczesnym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego ( warunek konieczny ),
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych.

Oferta obejmuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • niezbędne narzędzia do pracy ( samochód, laptop, telefon ),
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
.

Ogłoszenie archiwalne