Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor ds. Eksportu, Export Director

  • Rusiec, wielkopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2018-07-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

    Jeśli posiadasz doświadczenie w rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych, swobodnie komunikujesz się w języku angielskim oraz jesteś przedsiębiorczy, to ta oferta jest dla Ciebie!

    Aktualnie dla naszego klienta, firmy z branży spożywczej, jednego z liderów w swojej kategorii poszukujemy osoby na stanowisko:

    Dyrektor ds. eksportu, Export Director
    miejsce pracy: Rusiec
    Zadania:
    • Opracowywanie strategii sprzedaży na rynki międzynarodowe oraz nadzór nad realizacją działań sprzedażowych na podległych rynkach eksportowych,
    • Realizacja założonych planów sprzedaży w Dziale Eksportu,
    • Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długofalowych relacji,
    • Negocjacje warunków współpracy i zawieranie umów handlowych,
    • Kontrola realizacji kontraktów zagranicznych oraz nadzór nad terminowymi płatnościami,  
    • Zarządzane podległym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do międzynarodowych Klientów,

     

    Wymagania:

    • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – zdobyte w branży FMCG, mile widziana kategoria spożywcza,
    • Doświadczenie we współpracy z Klientami międzynarodowymi – bardzo dobra znajomość rynku niemieckiego oraz innych rynków zagranicznych,
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz umiejętność wyznaczania celów biznesowych, przedsiębiorczość, wysoka orientacja na wyniki,
    • Swobodna komunikacja w języku angielskim niezbędna do współpracy z międzynarodowymi Klientami, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
    • Doskonała znajomość specyfiki branży FMCG,
    • Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunki ekonomiczne, handlowe,
    • Dyspozycyjność, elastyczność , gotowość do podróży służbowych,
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Stabilną, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii zależnej od realizacji wyników,
    • Zestaw niezbędnych narzędzi do pracy w tym samochód służbowy,
    • Pakiet benefitów,
    • Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji.

     

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: rodo@hrk.pl - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą;