Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor ds. Finansowania

Del Piero Sp. z o.o.

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest spółka z portfela Enterprise Investors – najstarszej i jednej z największych firm private equity w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka wprowadziła na polski rynek nowatorski model biznesowy. Swoim klientom – konsumentom i przedsiębiorcom – zaoferowała samochody wszystkich dostępnych w kraju marek wraz z finansowaniem w formie leasingu, produktami ubezpieczeniowymi oraz wsparciem serwisowym. Dzięki posiadanym środkom spółka oferuje klientom własne finansowanie. W chwili obecnej spółka współpracuje z 53 grupami dealerskimi, 14 importerami samochodów oraz 4 ubezpieczycielami. Zarząd spółki stanowią eksperci, menadżerowi z wyjątkowym doświadczeniem w branży leasingowej i bankowości. W chwili obecnej spółka pozyskała kapitał 1,3 mld PLN na rozwój. Plany związane z dalszym dynamicznym rozwojem spółki wymagają silnego zaplecza odpowiedzialnego za bieżące zarządzanie płynnością i relacjami z instytucjami finansowymi, bankami, głównym udziałowcem – EI. W związku z powyższym Zarząd spółki poszukuje do swojego zespołu – osoby do objęcia stanowiska:

DYREKTOR DS. FINANSOWANIA

CEL STANOWISKA

Wsparcie w zakresie zarządzania płynnością finansową oraz aktywny udział w procesach obsługi i pozyskiwania kapitału, z szczególnym uwzględnieniem sekurytyzacji. Stanowisko samodzielne współpracujące bezpośrednio z Dyrektorem ds. Finansowych – Członkiem Zarządu. Do procesu rekrutacji zapraszamy Kandydatów z województwa śląskiego małopolskiego i mazowieckiego. W przypadku osób z Warszawy, Krakowa i okolic Firma dopuszcza możliwość pracy 2 dni zdalnie a 3 w biurze zlokalizowanym w Katowicach.

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące zarządzanie płynnością, relacjami z bankami i instytucjami finansowymi.

  • Zarządzanie i obsługa bieżącej współpracy w zakresie sekurytyzacji z czołowymi międzynarodowymi instytucjami finansowymi ( Goldman Sachs Asset Management Private Credit, Santander Corporate & Investment Banking).

  • Współudział w pozyskiwaniu i obsłudze kolejnych sekurytyzacji oraz innych zewnętrznych źródeł finansowania.

Wymagania pracodawcy

  • W zakresie wykształcenia: wyższe ekonomiczne z zakresu finansów, ekonomii, controlingu etc.

  • W zakresie doświadczenia zawodowego: doświadczenie w zarządzaniu płynnością i bieżącym zarządzaniu relacjami z bankami, instytucjami finansowymi. Doświadczenie w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania (kredyty, pożyczki, obligacje, faktoring, wykup wierzytelności leasingowych etc.) Doświadczenie w w/w zakresie zdobyte między innymi: w spółkach leasingowych niezależnych od banków, firmach działających w branży Car Fleet Management, firmach doradczych, w pracy w charakterze bankiera inwestycyjnego etc.

  • Obycie biznesowe, kontakty branżowe, doświadczenie i znajomość zasad współpracy z rynkami zagranicznymi.

  • W zakresie wiedzy i predyspozycji: znajomość zasad funkcjonowania rynków kapitałowych, wiedza z zakresu możliwości finansowania własnego przedsiębiorstw (między innymi emisja akcji, sekurytyzacja aktywów, dotacje, venture capital).

  • W zakresie znajomości języków obcych: znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikacje. Język wykorzystywany do bieżącej współpracy z międzynarodowymi instytucjami finansowymi.

  • W zakresie cech osobowości: wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, pozytywne nastawienie i wysoki poziom energii w działaniu, samodzielność, odporność na stres, umiejętność efektywnego kontaktu z osobami z różnych poziomów organizacji, wysoka kultura osobista i dojrzałość emocjonalna.

Pracodawca oferuje

  • Interesującą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • Dużą samodzielność oraz wpływ na kluczowe decyzje kierunkowe i na rozwój firmy.

  • Zatrudnienie na podstawie kontraktu menadżerskiego / umowy o pracę - według preferencji kandydata.

  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie.

  • Narzędzia niezbędne do pracy.

  • Fundusz socjalny.

  • Opiekę medyczną.

  • Karta multisport.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

OFERTA

Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej

i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy. W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie.

APLIKUJ

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!

Del Piero Sp. z o.o.

Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Przewiń do profilu firmy