Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor ds. finansowych

Asekol PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań

umowa o pracę
14 00020 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
14 00020 000 netto (+ VAT) / mies.

Asekol PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań

Komitetu Obrony Robotników 56

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • kształtowanie i realizacja strategii finansowej spółek

  • odpowiedzialność za controlling finansowy i operacyjny, w tym procesy budżetowania, prognozowania (wraz z analizą i wyjaśnianiem odchyleń), planowania finansowego oraz raportowanie

  • współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków publiczno-prawnych

  • odpowiedzialność za płynność finansową

  • zarządzanie źródłami kapitału zewnętrznego

  • nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów

  • odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej

  • optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych

  • kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi

  • nadzór nad procesem płatności oraz rozliczeń z kontrahentami

  • zarządzanie rozwojem pracowników swojego zespołu (planowanie i wspieranie realizacji ścieżek rozwoju, ocena i rozwój kompetencji

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)

  • minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze finansów i zarządzania finansami

  • ugruntowana teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, budżetowania, planowania finansowego, kontroli kosztów i zarządzania ryzykiem finansowym

  • znajomość finansów i księgowości spółek prawa handlowego

  • znajomość polskich przepisów księgowych i podatkowych i zasad księgowych

  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach

  • nastawienie na osiąganie założonych celów, umiejętność efektywnego działania, również pod wpływem stresu

  • świetne umiejętności komunikacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów formalnych i nieformalnych, zdolności budowania standardów i dzielenia się wiedzą, zdolność do budowania autorytetu

To oferujemy

  • - pracę w ciekawej branży, w młodym i dynamicznym zespole

  • - możliwość pracy w systemie hybrydowym

  • - samochód służbowy

  • - możliwości szkolenia i samorozwoju

  • - life-work balance

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

O nas

ASEKOL PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań SA jest polskim oddziałem firmy ASEKOL a.s. założonej w Republice Czeskiej w roku 2005, jako organizacja not-for-profit, przez największych producentów branży elektroniki użytkowej, biurowej, telekomunikacyjnej oraz informatycznej. Zajmujemy się organizacją systemu zbiórki i przetwarzania elektroodpadów, baterii i opakowań.