Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor ds. finansowych
Asekol PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań
- Komitetu Obrony Robotników 56, Włochy, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- dyrektor
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
Asekol PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań
Komitetu Obrony Robotników 56
Włochy
Warszawa
Twój zakres obowiązków
kształtowanie i realizacja strategii finansowej spółek
odpowiedzialność za controlling finansowy i operacyjny, w tym procesy budżetowania, prognozowania (wraz z analizą i wyjaśnianiem odchyleń), planowania finansowego oraz raportowanie
współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków publiczno-prawnych
odpowiedzialność za płynność finansową
zarządzanie źródłami kapitału zewnętrznego
nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów
odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej
optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych
kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi
nadzór nad procesem płatności oraz rozliczeń z kontrahentami
zarządzanie rozwojem pracowników swojego zespołu (planowanie i wspieranie realizacji ścieżek rozwoju, ocena i rozwój kompetencji
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze finansów i zarządzania finansami
ugruntowana teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, budżetowania, planowania finansowego, kontroli kosztów i zarządzania ryzykiem finansowym
znajomość finansów i księgowości spółek prawa handlowego
znajomość polskich przepisów księgowych i podatkowych i zasad księgowych
umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach
nastawienie na osiąganie założonych celów, umiejętność efektywnego działania, również pod wpływem stresu
świetne umiejętności komunikacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów formalnych i nieformalnych, zdolności budowania standardów i dzielenia się wiedzą, zdolność do budowania autorytetu
To oferujemy
- pracę w ciekawej branży, w młodym i dynamicznym zespole
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- samochód służbowy
- możliwości szkolenia i samorozwoju
- life-work balance
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
służbowy samochód do użytku prywatnego
brak dress code’u
O nas
ASEKOL PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań SA jest polskim oddziałem firmy ASEKOL a.s. założonej w Republice Czeskiej w roku 2005, jako organizacja not-for-profit, przez największych producentów branży elektroniki użytkowej, biurowej, telekomunikacyjnej oraz informatycznej. Zajmujemy się organizacją systemu zbiórki i przetwarzania elektroodpadów, baterii i opakowań.