Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor ds. finansowych
PROFIT GROUP
- Nowoberestecka 14, Ochota, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
PROFIT GROUP
Nowoberestecka 14
Ochota
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Nadzór nad całokształtem działań finansowych oraz tworzenie polityki finansowej Spółki
Przygotowanie oraz aktualizacja wszelkich procedur i regulaminów związanych z funkcjonowaniem obszaru finansowego
Pełna odpowiedzialność za poprawność ksiąg rachunkowych
Zarządzanie płynnością finansową Spółki: prognozowanie i kontrola przepływu gotówki
Nadzór nad windykacją należności
Ocena poszczególnych projektów i optymalizacja finansowa
Zapewnienie poprawnego działania istniejących systemów księgowych w tym systemów produkcyjnych oraz optymalizacja wykorzystania istniejących zasobów informatycznych w celu usprawnienia systemów księgowych
Przygotowywania planów finansowych oraz budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem
Nadzór nad kontrolingiem wewnętrznym m.in. kontrola wewnętrzna dokumentacji księgowej, przestrzeganie procedur, rozliczenie wszelkich kontraktów oraz zapewnienie zgodności pomiędzy systemami produkcyjnymi a systemem rozrachunkowym.
Nadzór nad działem księgowości i zapewnienie jego poprawnego działania oraz współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym jeśli zajdzie taka potrzeba, w tym zapewnienie poprawności rozliczeń finansowych, przepływów pieniężnych oraz dekretacji dokumentów zgodnie z ustalonymi centrami kosztowymi
Kontakty i negocjacje z instytucjami finansowymi oraz ubezpieczeniowymi
Nadzór nad poprawnością księgowań oraz rozliczeniami z urzędem skarbowym oraz ZUS.
Przygotowywanie jednostkowych i skonsolidowanych raportów okresowych, w tym : kwartalnych, półrocznych oraz rocznych,
Współpraca z audytorami i kancelariami prawnymi
Odpowiedzialność za poprawne rozliczenia z organami podatkowymi, w tym US,ZUS
Zapewnienie zgodności procedur finansowych z przepisami podatkowymi
Bieżące dostarczanie analiz oraz monitorowanie wyników poszczególnych działów i spółek zależnych
Współpraca ze służbami księgowymi spółek zależnych
Rozliczanie działów z osiągniętych wyników i ustalanie wypracowanych premii
Weryfikacja poprawności procesów księgowych, fakturowania, rozliczaniakosztów, itp.
Bieżące zarządzanie i nadzór nad działem kadr
Nadzór nad poprawnym rozliczeniem wynagrodzeń oraz umów zleceń
Czynny udział w tworzeniu regulaminu pracy oraz polityki płacowej Spółki
Negocjacje z dostawcami w zakresie obszarów administracji – umowy najmu, zakupy materiałów i sprzętu biurowego, itp.
Udział w pracach prawno-organizacyjnych związanych z działaniem Spółki i jej strukturą, w tym związanych z powoływaniem lub zakupem spółek zależnych, wydzielaniem zorganizowanych części przedsiębiorstwa
Udział w nadzorowaniu realizacji kluczowych działań Spółk
Nasze wymagania
Dobra znajomość zasad księgowych
Znajomość prawa podatkowego, wymogów regulacyjnych oraz zasad pisania umów
Umiejętność tworzenia budżetów i planów finansowych
Mile widziane uprawnienia biegłego rewidenta, certyfikaty CIMA lub ACCA
Mile widziane doświadczenie w procesach M&A
Umiejętność strategicznego myślenia
Oszczędne podejście do wydawania środków firmowych
To oferujemy
Rozwój kariery zawodowej w firmie obecnej od 6 lat na polskim rynku
Jasne warunki wynagradzania
Możliwość rozwijania ścieżki kariery w międzynarodowym środowisku
Świetna atmosfera w zespole
Atrakcyjny zestaw korzyści
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
paczki świąteczne