Oferta pracy

Dyrektor ds. handlu i rozwoju

CENOMED sp. z o.o.O firmie

10 000‐15 000 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Altowa 6
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

CENOMED sp. z o.o.

Altowa 6

Warszawa

Cenomed Sp. z o.o. jest młodą firmą prowadzącą portal Cenomed.pl będący porównywarką cen usług medycznych.

W związku z pozyskaniem silnego inwestora i rebrandingiem, działająca od 3 lat porównywarka cenowa usług medycznych Cenomed.pl jest przygotowana do szybkiego rozwoju w celu osiągnięcia kluczowej pozycji na rynku usług diagnostyki obrazowej, badan laboratoryjnych, zabiegów oraz innych usług medycznych. W tym celu poszukujemy dyrektora/członka zarządu o doskonałej znajomości organizacji i zarządzania szerokim spektrum usług medycznych, który będzie odpowiedzialny za organizację działania portalu, sprzedaż usług portalu do placówek laboratoryjnych i medycznych, marketing dla pacjentów oraz rozwój portalu.

Dyrektor ds. handlu i rozwoju

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie operacyjne, organizacja pracy pracowników i nadzorowanie pracy portalu
  • Zbudowanie zespołu składającego się z kilku do kilkunastu osób oraz  koordynacja i nadzór nad zespołem ds. kontaktów w pacjentami (umawianie wizyt) oraz zespołem handlowców
  • Organizacja i koordynacja prac nad rozbudową i bieżąca aktualizacją bazy danych placówek świadczących usługi medyczne i
  • Rozbudowa bezpośrednich kontaktów z placówkami świadczącymi usługi w celu powiększenia liczby placówek współpracujących oraz liczby obsługiwanych przez portal rodzajów usług medycznych
  • Nadzór nad wdrażaniem działań promocyjnych i marketingowych w Internecie, mediach społecznościowych oraz w mediach tradycyjnych w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu Pacjentów korzystających z usług portalu,
  • Wsparcie branżowe w zakresie pogłębiania znajomości zagadnień medycznych związanych z obsługiwanymi przez portal usługami
  • Zarządzanie budżetem,  kontrola kosztów, osiągnięcie zamierzonych parametrów przychodowych i zyskowności
  • Współpraca i raportowanie do organów korporacyjnych spółki

Oczekiwania:

  • Samodzielność i przedsiębiorczość
  • Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w zarządzaniu placówkami diagnostycznymi, medycznym call center lub innymi placówkami lub zespołami z branży medycznej
  • Zdolności menadżerskie i zorientowanie na rezultaty
  • Doświadczenie w sprzedaży usług medycznych
  • Umiejętność organizacji pracy zespołu i pracy w zespole, umiejętność łączenia różnorodnych zadań
  • Skrupulatność, dokładność i sumienność, dyspozycyjność i ambicja zawodowa
  • Plusem jest doświadczenie w zarządzaniu strukturami e-commerce lub portalami internetowymi
  • Plusem będzie doświadczenie w marketingu, w szczególności w kierowaniu oraz nadzorowaniu struktur marketingowych oraz wyznaczanie kierunków marketingu

Oferujemy:

  • Pracę przy ciekawym i unikalnym przedsięwzięciu, które jest społecznie potrzebne
  • Możliwość realizacji zawodowej i odnoszenia satysfakcji z tworzeniu od podstaw znaczącego w branży usług medycznych podmiotu konkurencyjnego do największych firm w tej dziedzinie
  • Umowę z atrakcyjnym wynagrodzeniem w preferowanym systemie B2B (opcja umowy o pracę do dyskusji)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezależność
  • Zarobki: 10-15 tys. w zależności od doświadczenia

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy