Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcy- Altowa 6Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Dyrektor/Prezes
CENOMED sp. z o.o.
Altowa 6
Warszawa
Cenomed Sp. z o.o. jest młodą firmą prowadzącą portal Cenomed.pl będący porównywarką cen usług medycznych.
W związku z pozyskaniem silnego inwestora i rebrandingiem, działająca od 3 lat porównywarka cenowa usług medycznych Cenomed.pl jest przygotowana do szybkiego rozwoju w celu osiągnięcia kluczowej pozycji na rynku usług diagnostyki obrazowej, badan laboratoryjnych, zabiegów oraz innych usług medycznych. W tym celu poszukujemy dyrektora/członka zarządu o doskonałej znajomości organizacji i zarządzania szerokim spektrum usług medycznych, który będzie odpowiedzialny za organizację działania portalu, sprzedaż usług portalu do placówek laboratoryjnych i medycznych, marketing dla pacjentów oraz rozwój portalu.
Opis stanowiska:
- Zarządzanie operacyjne, organizacja pracy pracowników i nadzorowanie pracy portalu
- Zbudowanie zespołu składającego się z kilku do kilkunastu osób oraz koordynacja i nadzór nad zespołem ds. kontaktów w pacjentami (umawianie wizyt) oraz zespołem handlowców
- Organizacja i koordynacja prac nad rozbudową i bieżąca aktualizacją bazy danych placówek świadczących usługi medyczne i
- Rozbudowa bezpośrednich kontaktów z placówkami świadczącymi usługi w celu powiększenia liczby placówek współpracujących oraz liczby obsługiwanych przez portal rodzajów usług medycznych
- Nadzór nad wdrażaniem działań promocyjnych i marketingowych w Internecie, mediach społecznościowych oraz w mediach tradycyjnych w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu Pacjentów korzystających z usług portalu,
- Wsparcie branżowe w zakresie pogłębiania znajomości zagadnień medycznych związanych z obsługiwanymi przez portal usługami
- Zarządzanie budżetem, kontrola kosztów, osiągnięcie zamierzonych parametrów przychodowych i zyskowności
- Współpraca i raportowanie do organów korporacyjnych spółki
Oczekiwania:
- Samodzielność i przedsiębiorczość
- Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w zarządzaniu placówkami diagnostycznymi, medycznym call center lub innymi placówkami lub zespołami z branży medycznej
- Zdolności menadżerskie i zorientowanie na rezultaty
- Doświadczenie w sprzedaży usług medycznych
- Umiejętność organizacji pracy zespołu i pracy w zespole, umiejętność łączenia różnorodnych zadań
- Skrupulatność, dokładność i sumienność, dyspozycyjność i ambicja zawodowa
- Plusem jest doświadczenie w zarządzaniu strukturami e-commerce lub portalami internetowymi
- Plusem będzie doświadczenie w marketingu, w szczególności w kierowaniu oraz nadzorowaniu struktur marketingowych oraz wyznaczanie kierunków marketingu
Oferujemy:
- Pracę przy ciekawym i unikalnym przedsięwzięciu, które jest społecznie potrzebne
- Możliwość realizacji zawodowej i odnoszenia satysfakcji z tworzeniu od podstaw znaczącego w branży usług medycznych podmiotu konkurencyjnego do największych firm w tej dziedzinie
- Umowę z atrakcyjnym wynagrodzeniem w preferowanym systemie B2B (opcja umowy o pracę do dyskusji)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Niezależność
- Zarobki: 10-15 tys. w zależności od doświadczenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne