ALAB laboratoria Sp z o.o.

Dyrektor ds. Marketingu

ALAB laboratoria Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 22 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 2500 różnych badań.

 

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Dyrektor ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa

Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest gwarancja tworzenia oraz realizacji strategii marketingowej firmy.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Tworzenie strategii marketingowej firmy.
  • Budowanie komunikacji w firmie.
  • Nadzór nad przeprowadzaniem badań marketingowych.
  • Nadzór nad przeprowadzaniem kampanii reklamowych online i offline poprzez koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi itd.
  • Przygotowywanie i zapewnienie optymalnej realizacji budżetu marketingowego.
  • Wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów oznakowania w jednostkach lokalnych w całej Polsce (przygotowywanie wzorów informacji nt. wykonywanych badań, plakatów informacyjnych itd.)
  • Dbanie o relacje z Pacjentami poprzez komunikację oraz kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy w Internecie i mediach społecznościowych.
  • Przygotowanie i wdrożenie strategii sprzedaży internetowej w oparciu o politykę marketingową firmy.
  • Nadzór nad aktualnością oraz funkcjonalnością strony internetowej firmy.
  • Weryfikacja i raportowanie efektywności wszystkich podejmowanych działań marketingowych.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: marketing, socjologia, psychologia.
  • 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu Działem Marketingu.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Dobra znajomość narzędzi e-commerce oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych.
  • Znajomość metodologii i technik badań marketingowych.
  • Praktyczna znajomość narzędzi podnoszących efektywność działań marketingowych online i offline.
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, instytutem badawczym itp.
  • Umiejętność przygotowywania i zarządzania budżetem.
  • Inicjatywa i umiejętność podejmowania decyzji.
  • Kreatywność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Elastyczność w działaniu - w oparciu o wyniki przeprowadzanych analiz.

W zamian za Twoje zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u jednego z liderów wśród sieci laboratoriów diagnostycznych w Polsce,
  • Możliwość kreowania polityki marketingowej firmy,
  • Pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku dostarczającym ciekawych wyzwań zawodowych.
  • Szkolenia wprowadzające do pracy w naszej organizacji.
  • Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.
  • Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin.

 Team Spirit – nasze wartości


W naszej pracy stawiamy na dynamiczne i elastyczne działanie odpowiadające nowoczesnym standardom. Pracownicy naszych laboratoriów, punktów pobrań i administracji mogą liczyć na stałe wsparcie ze strony przełożonych i kolegów z zespołu. Dbamy o naszych pacjentów zapewniając wiarygodność wyników badań. Jesteśmy „myślącymi profesjonalistami", a nasi specjaliści świetnie odnajdują się w pracy zespołowej i wspólnie mierzą się z codziennymi wyzwaniami.

ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 2500 różnych badań.

 

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Dyrektor ds. Marketingu

Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest gwarancja tworzenia oraz realizacji strategii marketingowej firmy.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Tworzenie strategii marketingowej firmy.
  • Budowanie komunikacji w firmie.
  • Nadzór nad przeprowadzaniem badań marketingowych.
  • Nadzór nad przeprowadzaniem kampanii reklamowych online i offline poprzez koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi itd.
  • Przygotowywanie i zapewnienie optymalnej realizacji budżetu marketingowego.
  • Wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów oznakowania w jednostkach lokalnych w całej Polsce (przygotowywanie wzorów informacji nt. wykonywanych badań, plakatów informacyjnych itd.)
  • Dbanie o relacje z Pacjentami poprzez komunikację oraz kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy w Internecie i mediach społecznościowych.
  • Przygotowanie i wdrożenie strategii sprzedaży internetowej w oparciu o politykę marketingową firmy.
  • Nadzór nad aktualnością oraz funkcjonalnością strony internetowej firmy.
  • Weryfikacja i raportowanie efektywności wszystkich podejmowanych działań marketingowych.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: marketing, socjologia, psychologia.
  • 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu Działem Marketingu.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Dobra znajomość narzędzi e-commerce oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii internetowych.
  • Znajomość metodologii i technik badań marketingowych.
  • Praktyczna znajomość narzędzi podnoszących efektywność działań marketingowych online i offline.
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, instytutem badawczym itp.
  • Umiejętność przygotowywania i zarządzania budżetem.
  • Inicjatywa i umiejętność podejmowania decyzji.
  • Kreatywność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Elastyczność w działaniu - w oparciu o wyniki przeprowadzanych analiz.

W zamian za Twoje zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u jednego z liderów wśród sieci laboratoriów diagnostycznych w Polsce,
  • Możliwość kreowania polityki marketingowej firmy,
  • Pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku dostarczającym ciekawych wyzwań zawodowych.
  • Szkolenia wprowadzające do pracy w naszej organizacji.
  • Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.
  • Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin.

Ogłoszenie archiwalne