Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor ds. Marketingu

JPK INSIGHT sp. z o.o.O firmie

10 00018 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Dobra 40
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

JPK INSIGHT sp. z o.o.

Dobra 40

Warszawa

Firma JPK Insight zajmuje się tworzeniem rozwiązań "digital tax compliance". Jesteśmy częścią jednej z największych polskich firm prawniczych i podatkowych GWW. W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Dyrektor ds. Marketingu

Opis stanowiska:

  • udział w tworzeniu oraz realizacja strategii marketingowej;
  • realizacja ustalonej strategii marketingowej;
  • tworzenie i realizacja i rozliczanie kampanii marketingowych;
  • kontakt z dziennikarzami, mediami, redakcjami, portalami;
  • aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • koordynowanie i nadzorowanie produkcji materiałów foto i video;
  • odpowiedzialność za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;
  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych;
  • tworzenie i publikacja contentu w mediach społecznościowych oraz tworzenie tekstów na potrzeby działań marketingowych;
  • reagowanie na wiadomości i komentarze użytkowników;
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi nad realizacją oraz optymalizacją działań mediowych;
  • przygotowanie raportów z wynikami działań marketingowych;
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych;
  • dbanie o spójność komunikacji marki;

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu, marketingu internetowego oraz w mediach społecznościowych;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu jako wsparcie sprzedaży rozwiązań informatycznych dla działów finansowo-księgowych
  • Doświadczenie w tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu i reklamy;
  • Znajomość programów pakietu MS Office
  • Znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Google Analytics, Facebook Ads, mechanizmów SEO/SEM oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media;
  • Doskonała znajomość środowiska Linkedin, Facebook, Twitter, YouTube
  • Silna motywacja, kreatywność, entuzjazm i zaangażowanie w pracę
  • Umiejętność tworzenia, wdrażania i realizacji strategii
  • Umiejętność budowania dobrego wizerunku marki i zaangażowania klientów
  • Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej ale zarazem stabilnej i stosującej wysokie standardy etyczne firmie,
  • Przyjazną atmosferę w zespole 
  • Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego 
  • Udział w innowacyjnych  projektach 
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach 
  • Wynagrodzenie zgodne z posiadanymi umiejętnościami oraz system premiowy zależny od osiąganych wyników,
  • Dużą niezależność i swobodę w realizowaniu zadań, możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Narzędzia niezbędne do pracy

Ogłoszenie archiwalne