Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Remondis  Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych: tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.poz.922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”. 

  1. Administratorem Danych jest Remondis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zawodzie 18, 02 - 981  Warszawa, NIP: 728-01-32-515, REGON: 011089141;
  2. Administrator Danych w celu należytej ochrony danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: [email protected];
  3. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest uprawnienia do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 22 1 kodeksu pracy, a w pozostałym zakresie zgoda na przetwarzanie danych osobowych, która w każdym czasie może być odwołana; 
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od końca roku, w którym zostały pozyskane;
  2. Ma Pan/Pani prawo do:
    a)  dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    c) przenoszenia danych,
    d) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    e) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. Dz.U.UE.L.2016.119.1).
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.
 
REMONDIS Sp. z o.o.

Dyrektor ds. Operacyjnych [rekrutacja prowadzona online]

REMONDIS Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

REMONDIS Sp. z o.o.

Baczyńskiego 11

Sosnowiec

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 34 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny już od 26 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w blisko 50 miastach na terenie całej Polski
 
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem na rynku polskim obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w naszym oddziale w Sosnowcu na stanowisku:
DYREKTOR DS. OPERACYJNYCH
[rekrutacja prowadzona online]

Sosnowiec

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie działalnością operacyjną spółki w zakresie logistyki oraz projektów inwestycyjnych
  • Optymalizacja logistyki własnego taboru oraz usług logistycznych zamawianych na zewnątrz
  • Weryfikacja i nadzór nad pracą zaplecza technicznego Spółki w tym warsztatu
  • Podnoszenie efektywności zakładów przetwarzania odpadów Spółki wraz z ich modernizacją
  • Uczestniczenie w przetargach i negocjacjach (umów, dostawców, podwykonawców)
  • Zarządzanie płynnością operacyjną Zakładu
  • Przydzielanie i przestrzeganie pełnomocnictw pracowników wykonania powierzonych czynności
  • Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do prowadzenia działalności operacyjnej
  • Uzyskiwanie stosownych pozwoleń dla prowadzonej działalności

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży gospodarki odpadami lub logistyce
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego lub/ i angielskiego (mile widziane)
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania kalkulacji inwestycji, projektu czy modernizacji
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętności analityczne

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę w firmie
  • ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole
  • Elastyczny czas pracy
  • Samochód służbowy


Zainteresowane osoby spełniające wymagania prosimy o nadsyłanie CV
klikając w przycisk aplikuj.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 34 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny już od 26 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w blisko 50 miastach na terenie całej Polski
 
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem na rynku polskim obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w naszym oddziale w Sosnowcu na stanowisku:
DYREKTOR DS. OPERACYJNYCH
[rekrutacja prowadzona online]

Sosnowiec

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie działalnością operacyjną spółki w zakresie logistyki oraz projektów inwestycyjnych
  • Optymalizacja logistyki własnego taboru oraz usług logistycznych zamawianych na zewnątrz
  • Weryfikacja i nadzór nad pracą zaplecza technicznego Spółki w tym warsztatu
  • Podnoszenie efektywności zakładów przetwarzania odpadów Spółki wraz z ich modernizacją
  • Uczestniczenie w przetargach i negocjacjach (umów, dostawców, podwykonawców)
  • Zarządzanie płynnością operacyjną Zakładu
  • Przydzielanie i przestrzeganie pełnomocnictw pracowników wykonania powierzonych czynności
  • Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do prowadzenia działalności operacyjnej
  • Uzyskiwanie stosownych pozwoleń dla prowadzonej działalności

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży gospodarki odpadami lub logistyce
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego lub/ i angielskiego (mile widziane)
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania kalkulacji inwestycji, projektu czy modernizacji
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętności analityczne

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę w firmie
  • ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole
  • Elastyczny czas pracy
  • Samochód służbowy


Zainteresowane osoby spełniające wymagania prosimy o nadsyłanie CV
klikając w przycisk aplikuj.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne