Oferta pracy

Dyrektor ds. planowania łańcucha dostaw

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmy

  • tworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesową

  • współuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logistics

  • tworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)

  • tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwa

  • budowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcami

  • wspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesów

  • definiowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktów

  • gwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznych

  • przygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)

  • gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedaży

  • odpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasu

  • odpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnego

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomia

  • min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży retail

  • doświadczenie w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcami

  • biegła znajomość języka angielskiego

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • doświadczenie w zarządzaniu zmianą

  • orientacja na klienta

  • biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office

  • prawo jazdy kat. B

Pracodawca oferuje

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • hybrydowy model pracy

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)

  • bogaty pakiet benefitów

Randstad Polska Sp. z o.o.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Przewiń do profilu firmy