Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

SYSKOO firmie

  • dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Dyrektor
SYSKO, to holding firm działających w sektorze sportu i rozrywki, w tym rozrywki ruchowej dla dzieci, jak i e-commerce. Właściciel konceptów i marek: Przedszkoliada.pl, FittyKid, Crowd Supporters, czy Akademia Crowd Supporters.
 
Współorganizator i producent oprawy i event marketingu imprez sportowych w Polsce i na świecie, m.in. Igrzyska Olimpijskie w Soczi, Mistrzostwa Świata w kilku dyscyplinach sportu w kilku krajach, Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane, inne.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Podstawowe obowiązki:

  • Zarządzanie strategią marketingu wewnętrznego i zewnętrznego, jak i sprzedaży projektów i produktów w ramach systemu rozrywki ruchowej PRZEDSZKOLIADA.PL.
  • Realizacja i koordynacja strategii handlowej, inicjowanie i wdrażanie zmian w strategii, podnoszących sprzedaż.
  • Tworzenie budżetu oraz ścisła kontrola nad jego realizacją.
  • Efektywne zarządzanie działem sprzedaży.
  • Negocjowanie, zawieranie umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji. Współpraca z klientami i podwykonawcami.
  • Opracowywanie materiałów promocyjnych (zarówno graficznych, jak i tekstów promocyjnych).
  • Nadzorowanie wszelkich projektów od strony marketingowej.
  • Nadzorowanie produkcji materiałów marketingowych i produktów sprzedażowych.
  • Nadzorowanie dystrybucji wszelkich materiałów marketingowych i produktów sprzedażowych.
  • Kreacja i nadzór działań marketingowych dla platform e-commerce.
  • Ocena oraz rozwój nowych możliwości biznesowych.
  • Planowanie i koordynacja oraz analiza kampanii reklamowych.
  • Opracowywanie raportów z prowadzonych działań.
  • Opracowywanie i realizacja planu aktywności marketingowej.
  • Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż.
  • Tworzenie i rozwijanie programów lojalnościowych.
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
  • Przeprowadzanie analiz rynku oraz potrzeb użytkowników.
  • Współpraca z klientami, podwykonawcami, partnerami.
  • Tworzenie wniosków, przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów wewnętrznych.
  • Kreowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Stały monitoring oraz analiza danych rynkowych danego segmentu oraz otoczenia konkurencyjnego.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie i sukcesy na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość pakietu Office.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w pracy przy systemach franczyzowych oraz praca przy zawieraniu i obsłudze procesów, projektów i produktów licencyjnych, będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w Łodzi;
  • System wynagrodzenia: podstawa + premia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Fajną, acz wymagającą dużego zaangażowania pracę.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SYSKO z siedzibą w Łodzi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy