Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
SYSKOO firmie
dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Dyrektor
SYSKO, to holding firm działających w sektorze sportu i rozrywki, w tym rozrywki ruchowej dla dzieci, jak i e-commerce. Właściciel konceptów i marek: Przedszkoliada.pl, FittyKid, Crowd Supporters, czy Akademia Crowd Supporters.
Współorganizator i producent oprawy i event marketingu imprez sportowych w Polsce i na świecie, m.in. Igrzyska Olimpijskie w Soczi, Mistrzostwa Świata w kilku dyscyplinach sportu w kilku krajach, Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane, inne.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Podstawowe obowiązki:
- Zarządzanie strategią marketingu wewnętrznego i zewnętrznego, jak i sprzedaży projektów i produktów w ramach systemu rozrywki ruchowej PRZEDSZKOLIADA.PL.
- Realizacja i koordynacja strategii handlowej, inicjowanie i wdrażanie zmian w strategii, podnoszących sprzedaż.
- Tworzenie budżetu oraz ścisła kontrola nad jego realizacją.
- Efektywne zarządzanie działem sprzedaży.
- Negocjowanie, zawieranie umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji. Współpraca z klientami i podwykonawcami.
- Opracowywanie materiałów promocyjnych (zarówno graficznych, jak i tekstów promocyjnych).
- Nadzorowanie wszelkich projektów od strony marketingowej.
- Nadzorowanie produkcji materiałów marketingowych i produktów sprzedażowych.
- Nadzorowanie dystrybucji wszelkich materiałów marketingowych i produktów sprzedażowych.
- Kreacja i nadzór działań marketingowych dla platform e-commerce.
- Ocena oraz rozwój nowych możliwości biznesowych.
- Planowanie i koordynacja oraz analiza kampanii reklamowych.
- Opracowywanie raportów z prowadzonych działań.
- Opracowywanie i realizacja planu aktywności marketingowej.
- Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż.
- Tworzenie i rozwijanie programów lojalnościowych.
- Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
- Przeprowadzanie analiz rynku oraz potrzeb użytkowników.
- Współpraca z klientami, podwykonawcami, partnerami.
- Tworzenie wniosków, przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów wewnętrznych.
- Kreowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Stały monitoring oraz analiza danych rynkowych danego segmentu oraz otoczenia konkurencyjnego.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie i sukcesy na podobnym stanowisku.
- Biegła znajomość pakietu Office.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w pracy przy systemach franczyzowych oraz praca przy zawieraniu i obsłudze procesów, projektów i produktów licencyjnych, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w Łodzi;
- System wynagrodzenia: podstawa + premia;
- Możliwość rozwoju;
- Fajną, acz wymagającą dużego zaangażowania pracę.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SYSKO z siedzibą w Łodzi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Ogłoszenie archiwalne