Ta oferta pracy jest nieaktualna od 262 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

  • Kraków, małopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 29.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dla naszego Klienta - jednego ze specjalistycznych portali internetowych, szukamy ambitnej osoby na stanowisko:

    Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
    6455
    Kraków

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem lub sprzedażą i marketingiem
    • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania działami sprzedaży i marketingu
    • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu, public relations itp.
    • Biegła znajomość języka angielskiego
    • Znajomość technologii internetowych i trendów panujących obecnie w internecie
    • Kreatywność, operatywność, umiejętność zarządzania zespołem
    • Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, pozwalające na łatwość nawiązywania oraz utrzymywania relacji międzyludzkich oraz biznesowych
    • Umiejętność stawiania sobie i zespołowi ambitnych celów i ich realizacja
    • Umiejętność zarządzania i rozwijania silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
    • Umiejętność wyszukiwania okazji biznesowych
    • Zaangażowanie, dyspozycyjność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
    • Słowność i dyspozycyjność
    • Czynne prawo jazdy kat. B

    Obowiązki:

    • Aktywny współudział w kreowaniu produktów firmy, wdrażanie strategii sprzedażowej, wizerunkowej i marketingowej na najbliższe lata
    • Rozwój podległego rynku sprzedaży i umacnianie pozycji handlowej firmy
    • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla klientów wydawnictwa
    • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
    • Zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
    • Koordynowanie, operacyjne organizowanie i kontrolowanie pracy działu sprzedaży
    • Obserwacja rynku, analiza działań konkurencji w celu wsparcia działu sprzedaży
    • Przygotowanie prognoz i analiz sprzedaży
    • Nadzór nad realizacją budżetu sprzedażowego i marketingowego
    • Negocjowanie warunków sprzedaży i zawieranie umów
    • Monitoring skuteczności realizowanych projektów i ocena ich efektywności
    • Współpraca z działem graficznym przy pracach związanych z tworzeniem wszystkich rodzajów materiałów (również animacje)

    Oferujemy:

    • Umowę w stabilnej, cieszącej się prestiżem firmie
    • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + system prowizyjny
    • Niezbędne narzędzia pracy
    • Możliwość rozwoju, szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji
    • Wyjazdy na targi i konferencje krajowe oraz zagraniczne
    • Pakiet socjalny
    opisopis