background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Dyrektor ds. Strategicznych Projektów Marketingowych – Operacyjny Customer Champion

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • opolskie
    opolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Swoją pracą będziesz przyczyniać się do realizacji strategii rozwoju Banku poprzez wdrażanie projektów interdyscyplinarnych w tym projektów kluczowych dla Grupy Credit Agricole. Będziesz odpowiadać za wyznaczenie kierunków strategii rozwoju Customer Experience Banku oraz wdrażanie operacyjne wybranych elementów tej strategii.
  • Odpowiadasz za realizację strategicznych projektów w obszarze marketingu
  • Wspierasz Wiceprezesa Zarządu w realizacji roli Customer Champion oraz we wdrażaniu zmian w obszarze marketingu
  • Koordynujesz wszystkie działania związane z CRI w Banku
  • Odpowiadasz za proces planowania marketingowego
  • Koordynujesz proces budżetowania marketingowego, odpowiadasz za usprawnienia i kontrolujesz zgodność procesu (planowanie/wydatkowanie)
  • Wdrażasz nowe sposoby pracy klientocentrycznej w organizacji (np. Customer Journey Map, Design Thinking, Service Design)
  • Zarządzasz zespołem poprzez udzielanie wsparcia merytorycznego i managerskiego potrzebnego do właściwej realizacji celów biznesowych

Nasze wymagania

  • Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w obszarze Marketingu
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze zarządzania, marketingu lub zarządzania projektami
  • Szeroka wiedza z zakresu Customer Experience oraz Net Promoter Score (CRI)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności komunikacja, wpływ, oddziaływanie
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie stosowania wartości i zasad agile
  • Znajomość zagadnień związanych z bankowością i produktami finansowymi
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności analityczne – umiejętność dokonywania syntezy informacji
  • Umiejętność strategicznego myślenia
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność angażowania do współpracy
  • Mile widziany certyfikat z obszaru zarządzania projektami oraz realizacji procesów biznesowych w organizacji lub certyfikowane szkolenie z tego zakresu
  • Mile widziane studia podyplomowe z zakresu: marketing, ekonomia, finanse, zarządzanie, zarządzanie projektami, zarządzanie wartością klienta, psychologia biznesu

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • opieka stomatologiczna
  • firmowa drużyna sportowa
  • program emerytalny
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • gry wideo w pracy
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • wellbeing

Etapy rekrutacji

1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

3

Rozmowa finalna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Miejsce pracy

Kandydatom spoza Wrocławia oferujemy możliwość pracy zdalnej.

Twój Zespół

Dołączysz do interdyscyplinarnego Zespołu, który raportuje bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar Marketingu. Jednostka ma strategiczną rolę w obszarze Marketingu i posiada duży wpływ na realizowane zmiany, współpracuje z wieloma obszarami. Szczególnie ważne jest dla nas partnerstwo, zwinność w myśleniu i działaniu, kultura doskonalenia.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.
  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
nr ref. DSP/04/WR

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Dyrektor ds. Strategicznych Projektów Marketingowych – Operacyjny Customer Champion, opolskie