Ta oferta pracy jest nieaktualna od 98 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor ds. technicznych

  • Jelenia Góra, dolnośląskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2018-01-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2015), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 75.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 450 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl 

    Dyrektor ds. technicznych
    Lokalizacja: Jelenia Góra


    Nasz zespół ekspertów Działu Zarządzania Nieruchomościami dostarcza zintegrowanych rozwiązań z zakresu zarządzania nieruchomościami komercyjnymi dla międzynarodowych funduszy nieruchomości, prywatnych inwestorów, deweloperów, właścicieli korporacyjnych i najemców. Poprzez maksymalizację przychodów, redukcję kosztów, ciągłe raportowanie, aktywny marketing i dobre relacje z najemcami, utrzymujemy nieruchomość w stanie pełnego wynajęcia i zwiększamy wartość zasobów klienta.

    Do Galerii Handlowej „Nowy Rynek” poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora ds technicznych.

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu (prowadzenie KOB, książek instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami prawa polskiego itp.).
    • Nadzór nad pracą kierownika obsługi technicznej (FM) obiektu oraz pracowników serwisu technicznego obiektu
    • Współpraca i nadzór nad firmami serwisowymi obsługującymi obiekt, znajomość umów dotyczących utrzymania, nadzoru i konserwacji zawartych przez Centrum Handlowe z firmami zewnętrznymi.
    • Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie budynku w zakresie prewencji, nadzoru, konserwacji i naprawy wszystkich instalacji i urządzeń technicznych i zabezpieczających, w tym: instalacje wykrywania pożarów, automatycznych systemów gaśniczych itp.).
    • Współpraca z Zarządcą Obiektu w zakresie planowania budżetu utrzymania budynku, kontroli i analizy kosztów utrzymania budynku.
    • Współpraca z Dyrektorem Galerii w zakresie poszukiwania firm zewnętrznych potrzebnych do obsługi i konserwacji obiektu - analiza rynku, negocjacje, rekomendacja optymalnego rozwiązania
    • Nadzór nad remontami i modernizacjami w obiekcie i lokalach użytkowników – oraz stały monitoring i rekomendacja potrzeb obiektu w tym zakresie
    • Koordynacja prac technicznych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na obiekcie
    • Kontrola statusu dokumentacji związanej z działalnością użytkowników obiektu
    • Poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji funkcjonowania budynku
    • Kontrola zużycia mediów w budynku.
    • Zapewnienie stałej zgodności obiektu oraz dokumentacji z przepisami prawa (w zakresie odpowiedzialności dyr. ds. technicznych)

    KWALIFIKACJE:

    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku kierowniczym w obiekcie biurowym lub komercyjnym
    • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, negocjacyjne i przywódcze
    • Znajomość Prawa Budowlanego, Prawa Energetycznego, Ustawy Ochrony Środowiska.
    • Znajomość programów Excel i power point, mile widziana biegłość w używaniu AutoCAD.
    • Uprawnienia energetyczne w zakresie dozoru do 15 kV jako atut.
    • Wyższe wykształcenie inżynierskie (atutem będzie specjalizacja elektryczna lub wentylacja/klimatyzacja lub budowlana)
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Mile widziane referencje od poprzednich pracodawców.

    OFERUJEMY:

    W CBRE możesz poprowadzić swoją karierę tak, jak zechcesz. Ciesz się elastycznym środowiskiem pracy i możliwościami działania na szeroką skalę – w przyjaznej, koleżeńskiej atmosferze, wśród pomocnych współpracowników. Będziemy Cię zachęcać do ciągłego rozwoju i osiągania najlepszych efektów każdego dnia.

    Pakiet świadczeń:

    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Prywatna opieka medyczna,
    • Ubezpieczenie na życie,
    • Dofinansowanie aktywności sportowej,
    • Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju,
    • Udział w charytatywnych i komercyjnych wydarzeniach sponsorowanych przez CBRE.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych przez CBRE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Rondzie ONZ 1, w celach przyszłych procesów rekrutacyjnych (włączenia CV do bazy kandydatów Spółki), zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku (Dz. U. 2015. Poz. 2135).

    Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę jest CBRE Sp. zo.o. z siedzibą w Rondo 1, rondo ONZ, który przetwarza dane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, informujemy o prawie wglądu do treści swych danych oraz ich poprawiania.

    www.cbre.pl

    bottom