Oferta pracy

Dyrektor ds. Współpracy z Regionami i Rozwoju HP

VECTRA S.A.O firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Dyrektor

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie, wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

Dyrektor ds. Współpracy
z Regionami i Rozwoju HP

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Analiza i nadzór nad realizacją planów dot. wzrostów bazy abonenckiej w regionach oraz wspieranie procesów zarządczych w tym obszarze,
  • Monitoring efektywności poszczególnych kanałów sprzedaży i optymalizacja procesów w Biurach Obsługi Klienta, oraz w kanale D2D;
  • Ścisłe kooperowanie z Departamentem Techniki w celu podnoszenia jakości technicznej świadczonych usług oraz serwisu abonenckiego – w tym instalacji usług.
  • Nadzór nad obroną bazy abonenckiej w regionach – analiza konkurencji, rekomendacje działań oraz wdrażanie działań prewencyjnych i utrzymaniowych
  • Nadzór nad integracjami sieci na płaszczyźnie przygotowania budżetów i harmonogramów nowo przejętych sieci telekomunikacyjnych,
  • Odpowiedzialność za sprzedaż na obszarach nowo wybudowanych HP – koordynacja z działami operacyjnymi Spółki (Sprzedaż i Marketing).
  • Monitorowanie realizacji przyjętych w poszczególnych projektach harmonogramów i wdrażanych zmian w procesie integracji sieci.
  • Monitorowanie działalności administracyjno - organizacyjnej regionów w tym procesy rewitalizajcji i modernizacji placówek terenowych
  • Regularne wizyty w jednostkach terenowych, weryfikacja realizacji zadań operacyjnych, rekomendowanie zmian usprawniających działalność operacyjną.
  • Ścisła współpraca z Dyrektorami Kanałów Sprzedaży

Od kandydatów oczekujemy:

  • Co najmniej 5 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim o podobnym profilu działalności Spółki (w tym funkcje dyrektora ds. Sprzedaży / dyrektora ds. Obsługi Klienta / Dyrektora Regionalnego),
  • Umiejętności planowania i koordynacji pracy w wielu obszarach jednocześnie oraz jej rozliczania,
  • Zdolności przywódczych i motywujących,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Zaangażowania w pracę, samodyscypliny oraz sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Prawa jazdy kategorii B – gotowości do wyjazdów służbowych.
  • elastyczną formę zatrudnienia
  • możliwość pracy wśród młodych, energicznych ludzi
  • szkolenia wdrażające konieczne do realizacji powierzonych zadań
  • atrakcyjny system premiowy
  • możliwość rozwoju
  • kartę MULTISPORT
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów, zgłoś swoją kandydaturę

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy