Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor działu handlowego

Climatic Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

  • Niemcy

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Climatic Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Regułach k/Warszawy jest polską firmą działającą od 1997 roku na krajowych i zagranicznych rynkach budownictwa modułowego. Przedsiębiorstwo dostarcza rozwiązania dla budownictwa w systemie zaprojektuj – wybuduj.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

Dyrektor działu handlowego - oddział Niemcy
Miejsce pracy: Praca na terenie Niemiec

Jakie będą Twoje zadania?

  • Opracowanie strategii i planów sprzedaży obiektów mieszkaniowych na terenie Niemiec,
  • Zarządzenie zespołem handlowców: planowanie działań, wyznaczanie celów, monitorowanie wyników,
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
  • Poszukiwanie, negocjacje cenowa oraz pozyskiwanie działek pod realizację projektów,
  • Studium opłacalności, tworzenie budżetu inwestycji, analiza lokalnego rynku,
  • Analiza planów zagospodarowania przestrzennego i potencjalnych lokalizacji inwestycji,
  • Koordynacja i nadzór nad procesem pozyskiwania pozwolenia na budowę,
  • Poszukiwanie, negocjacje cenowa oraz pozyskiwanie działek po realizację projektów,
  • Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z klientami,
  • Badanie otoczenia konkurencyjnego i monitoring działań na rynku niemieckim,
  • Współpraca z Product Manager w celu dostosowania produktu do wymagań rynku lokalnego,
  • Współpraca z Architektami w przygotowaniu wniosku o pozwolenie na budowę,
  • Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z klientami,
  • Podpisywanie umów sprzedażowych z Inwestorami,
  • Spotkania z Inwestorami oraz prezentacja produktów Spółki,
  • Ustalanie specyfikacji zamówienia z Inwestorem,
  • Nadzór nad wszystkimi źródłami sprzedaży produktów Spółki,
  • Tworzenie ofert handlowych i konfiguracji wyposażenia produktów
  • Tworzenie zespołu i rekrutacja pracowników,
  • Praca w delegacji na terenie Niemiec – min. 80% czasu pracy.

Co cechuje perfekcyjnego kandydata?

  • Wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo),
  • Doświadczenie w branży deweloperskiej,
  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (Project Manager, Architekt, Manager ds. przygotowania inwestycji),
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – poziom B2/C1,
  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czas,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Skuteczność w realizacji celów, terminowość,
  • Prawo jazdy kat. B.

Co możemy Ci zaoferować?

  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Narzędzia do pracy,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Ogłoszenie archiwalne