Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor działu handlowego
Climatic Sp. z o.o. Sp. K.O firmie
Niemcy
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Pracodawca nie wymaga CV
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Dyrektor
Climatic Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Regułach k/Warszawy jest polską firmą działającą od 1997 roku na krajowych i zagranicznych rynkach budownictwa modułowego. Przedsiębiorstwo dostarcza rozwiązania dla budownictwa w systemie zaprojektuj – wybuduj.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Miejsce pracy: Praca na terenie Niemiec
Jakie będą Twoje zadania?
- Opracowanie strategii i planów sprzedaży obiektów mieszkaniowych na terenie Niemiec,
- Zarządzenie zespołem handlowców: planowanie działań, wyznaczanie celów, monitorowanie wyników,
- Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
- Poszukiwanie, negocjacje cenowa oraz pozyskiwanie działek pod realizację projektów,
- Studium opłacalności, tworzenie budżetu inwestycji, analiza lokalnego rynku,
- Analiza planów zagospodarowania przestrzennego i potencjalnych lokalizacji inwestycji,
- Koordynacja i nadzór nad procesem pozyskiwania pozwolenia na budowę,
- Poszukiwanie, negocjacje cenowa oraz pozyskiwanie działek po realizację projektów,
- Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z klientami,
- Badanie otoczenia konkurencyjnego i monitoring działań na rynku niemieckim,
- Współpraca z Product Manager w celu dostosowania produktu do wymagań rynku lokalnego,
- Współpraca z Architektami w przygotowaniu wniosku o pozwolenie na budowę,
- Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z klientami,
- Podpisywanie umów sprzedażowych z Inwestorami,
- Spotkania z Inwestorami oraz prezentacja produktów Spółki,
- Ustalanie specyfikacji zamówienia z Inwestorem,
- Nadzór nad wszystkimi źródłami sprzedaży produktów Spółki,
- Tworzenie ofert handlowych i konfiguracji wyposażenia produktów
- Tworzenie zespołu i rekrutacja pracowników,
- Praca w delegacji na terenie Niemiec – min. 80% czasu pracy.
Co cechuje perfekcyjnego kandydata?
- Wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo),
- Doświadczenie w branży deweloperskiej,
- Wieloletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (Project Manager, Architekt, Manager ds. przygotowania inwestycji),
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – poziom B2/C1,
- Wieloletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czas,
- Wysoka kultura osobista,
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Skuteczność w realizacji celów, terminowość,
- Prawo jazdy kat. B.
Co możemy Ci zaoferować?
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Narzędzia do pracy,
- Możliwość realizacji ciekawych projektów,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie archiwalne