Oferta pracy

Dyrektor Działu Jakości

GEMINI HRM CONSULTING BARBARA KOZARO firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Dyrektor/Prezes

GEMINI HRM Consulting to firma zajmująca się doradztwem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, tworzenia polityki personalnej, tworzenia i dostosowywania procesów kadrowych do aktualnych standardów.

Dla swojego Klienta, lidera w swojej branży zlokalizowanego na terenie śląska, poszukujemy:

Dyrektor Działu Jakości

ZADANIA:

  • Kreowanie strategii i polityki jakościowej w firmie
  • Podejmowanie działań mających na celu optymalizację procesów zachodzących w firmie, parametryzacja tych celów i mierzenie efektywności podejmowanych działań
  • Dostarczanie Klientom oczekiwanej jakości poprzez koordynowanie działań w celu doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem produktu oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących oraz sprawdzanie ich skuteczności
  • Współpraca z  Klientami mająca na celu redukcję problemów z jakością na wszystkich etapach łańcucha dostaw
  • Współpraca z dostawcami i zapewnienie przestrzegania regulacji i standardów jakościowych w tym audyty, ocena, ewaluacja dostawców
  • Udział w projektach w ramach poprawy jakości wytwarzanych produktów, wdrażania nowych produktów, redukcji kosztów, optymalizacji procesów produkcyjnych
  • Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z reklamacjami, podejmowanie działań korygujących i usprawniających
  • Prowadzenie działań mających bezpośredni wpływ na  rozwój działu jakości w zakładzie produkcyjnym oraz tworzenie kultury organizacyjnej skłaniającej i mobilizującej wszystkich pracowników do ciągłego doskonalenia procesów i usprawniania organizacji
  • Koordynacja przeprowadzania audytów wewnętrznych, analiza wyników oraz podejmowanie działań naprawczych
  • Nadzór nad dokumentacją systemów zarządzania jakością, sprawozdaniami i szkoleniami z tego zakresu
  • Przygotowanie spółki do uzyskania i/lub utrzymania odpowiednich świadectw jakości

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze kontroli jakości, w tym minimum 3 lata na stanowisku kierowniczym w zakładzie produkcyjnym
  • Doświadczenie w zarządzaniu jakością w różnych obszarach i projektach
  • Wysoki poziom kompetencji przywódczych i doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.
  • Szeroka wiedza z zakresu wskaźników, systemów i kontroli jakości
  • Doświadczenie w kontaktach z Klientami w zakresie jakości procesu i produktu
  • Nastawienie na cel i rozwiązywanie problemów
  • Zdolność analitycznego myślenia i świadomość biznesowa, cechy przywódcze oraz zorientowanie na realizację wymagań Klientów i szukanie rozwiązań
  • Komunikatywność, umiejętność zarządzania zmianą
  • Mile widziane posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego

​​​​​​OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Realny wpływ na rozwój spółki
  • Szereg benefitów pracowniczych

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy