Oferta pracy

Dyrektor działu marketingu

Klient Pracuj.plO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • kształtowanie i egzekucja strategii marketingowej dla produktów (przekładanie celów biznesowych na cele marketingowe)

  • podejmowanie niestandardowych działań, poszukiwanie kierunków rozwoju i ekspansji produktów, aby wzmocnić ich pozycję na rynku i spełnić oczekiwania klientów

  • wdrażanie działań trade marketingowych oraz organizacja programów lojalnościowych

  • ścisła współpraca z menadżerami działów, Przedstawicielami Handlowymi w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych dla poszczególnych marek oraz Klientów

  • tworzenie mechanizmów promocji i analiza ich efektywności

  • nadzór nad tworzeniem opakowań i materiałów reklamowych (BTL, POS) wspierających sprzedaż – Polska i export

  • monitoring rynku pod kątem potrzeb Klientów i aktywności konkurencji

  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań

  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami (agencje reklamowe, drukarnie itp.)

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem (wyznaczanie i nadzór nad wykonaniem zadań, wspieranie w realizacji, kontrola wykonania)

Nasze wymagania

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG

  • nieszablonowane myślenie, kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań

  • umiejętność myślenia o promocji w kategorii rozwoju produktu z jednoczesną silną orientacją na sprzedaż

  • doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych, programów lojalnościowych

  • silna orientacja na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Wysokie poczucie estetyki, doświadczenie we współpracy z zagranicznymi partnerami będą dodatkowymi atutami.

To oferujemy

  • wspólnie wynegocjowane warunki współpracy (typ umowy, wynagrodzenie) + pakiet świadczeń pozapłacowych

  • pełną wyzwań pracę w stabilnej, perspektywicznej polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu

  • możliwość rozwoju zawodowego u pracodawcy o nieformalnej kulturze organizacyjnej

  • możliwość samodzielnej pracy z silnymi i rozpoznawalnymi markami