Oferta pracy

Dyrektor Działu Obsługi Klienta

iView Recruitment Sp. z o. o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy aktualnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:

Dyrektor Działu Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i wdrażanie standardów oraz procedur związanych z obsługą klienta
  • Monitorowanie i analiza jakości usług świadczonych przez dział klienta
  • Planowanie działań mających na celu podwyższanie standardów obsługi klienta
  • Podejmowanie decyzji w sytuacjach trudnych lub dotyczących szczególnych klientów
  • Nadzór nad procesem reklamacji
  • Zapewnienie wsparcia operacyjnego członkom zespołu
  • Zarządzanie pracą zespołu i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3-letnie doświadczenie na tożsamym stanowisku
  • Praktyczna znajomość standardów obsługi klienta
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi CRM
  • Umiejętność analizowania danych i ich interpretacji
  • Umiejętność rozwiązywania sytuacji spornych i dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się warunków
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Zorientowanie na dobrą organizację pracy własnej i zespołu
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Gotowość do dojazdów w okolice Warszawy

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet świadczeń socjalnych
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne