Ta oferta pracy jest nieaktualna od 622 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Działu Sprzedaży i Dystrybucji

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2017-01-31

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Spółka kapitałowa, poszukuje kandydata do północno-wschodniej części Polski na stanowisko:

    Dyrektora Działu Sprzedaży i Dystrybucji
    Miejsce pracy: Olsztyn
    Region: warmińsko-mazurskie

    Zadania:

    • Opracowywanie i monitorowanie celów sprzedaży produktów,
    • Przygotowywanie i kontrola realizacji bieżących planów sprzedaży,
    • Zarządzanie dystrybucją produktów,
    • Pozyskiwanie nowych strategicznych klientów,
    • Rozbudowa istniejących sieci sprzedaży produktów
    • Inicjowanie nowych metod i kierunków sprzedaży
    • Udział w promocji produktów oraz badaniu rynku i konkurencji
    • Kształtowanie polityki sprzedaży w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
    • Zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu sprzedaży, dystrybucji, a także wdrożeń nowości oraz aktywności promocyjnych,
    • Podnoszenie skuteczności sprzedaży i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
    • Negocjowanie warunków umów handlowych z kluczowymi dystrybutorami,
    • Polepszenie wyniku finansowego, optymalizacja kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizację budżetu,
    • Bieżąca kontrola logistyki,
    • Windykacja i bieżąca kontrola poziomu należności z tyt. sprzedaży produktu,
    • Opracowywanie raportów i analizy sprzedaży,
    • Rozwijanie zespołu, coaching i angażowanie podwładnych,
    • ścisła współpraca z zarządem i pozostałymi działami Firmy.

    Wymagania:

    • doskonała znajomość branży wydawniczej i kolporterskiej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
    • wysokie kompetencje menedżerskie – doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • doskonale rozwinięte umiejętności analityczne,
    • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i wyniku,
    • umiejętność skutecznej komunikacji i budowania dobrych relacji interpersonalnych,
    • umiejętność posługiwania się narzędziami zarządczymi (raporty sprzedażowe, badania i analizy rynkowe,)
    • umiejętność formułowania i wdrażania strategii biznesowych oraz zarządzania budżetem,

    Oferujemy:

    • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • realną możliwość rozwoju i samorealizacji;

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    „Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883 z póź.zm.”

    Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie