Oferta pracy

Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu

Crowne Plaza

Crowne Plaza

rondo Daszyńskiego 2

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za efektywne zarządzanie Działem Sprzedaży Korporacyjnej oraz Działem Sprzedaży Konferencji i Bankietów w celu realizacji założeń budżetowych, w tym:

  • Tworzenie i realizacja budżetu oraz strategii sprzedażowej hotelu

  • Wyznaczanie oraz nadzór nad realizacją celów sprzedażowych działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w zakresie przychodów ze sprzedaży pokoi oraz organizacji konferencji i bankietów

  • Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, przygotowywanie wymaganych analiz i raportów

  • Zarządzanie zespołem, w tym rekrutacja, prowadzenie procesu adaptacyjnego nowych pracowników, motywowanie, przeprowadzanie ocen rocznych i dbanie o rozwój zawodowy pracowników

  • Bieżące analizowanie założeń budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu ich realizację

  • Bieżąca współpraca z regionalnymi biurami sprzedaży

  • Prowadzenie negocjacji cenowych w ramach strategii sprzedażowej

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami

  • Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi

Nasze wymagania

  • Warunek konieczny: Poparte konkretnymi sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)

  • Wysokie umiejętności w zakresie zarządzania zespołem

  • Umiejętności analityczne związane z obszarem sprzedażowym

  • Zorientowanie na jakość oraz konsekwencja w działaniu

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu

  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • Łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych, komunikatywność i kreatywność

  • Odporność na stres oraz efektywność w działaniu pod presją czasu

  • Nastawienie na sukces, realizację celów i osiąganie wyników

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego

To oferujemy

  • Niepowtarzalną możliwość udziału w projekcie zarządzania sprzedażą dwóch marek hotelowych: Crowne Plaza i Holiday Inn Express

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji

  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze

  • Konkurencyjny pakiet benefitów, w tym atrakcyjne stawki pracownicze na pobyt w hotelach sieci IHG Hotels & Resorts na całym świecie

  • Wyjątkową lokalizację w sercu biznesowej części Woli przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

  • .. A przede wszystkim świetną atmosferę w otwartej organizacji!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dofinansowanie wypoczynku

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • stołówka pracownicza

Crowne Plaza

Jesteśmy dumni, że należąc do jednej z największych sieci hotelarskich świata – IHG Hotels & Resorts - możemy być ambasadorami marek Crowne Plaza i Holiday Inn Express w Polsce.

Dwa nowo otwarte hotele: Crowne Plaza Warsaw – The HUB oraz Holiday Inn Express Warsaw – The HUB, zlokalizowane w samym sercu stolicy, dają niepowtarzalną szansę dołączenia do zespołu odpowiedzialnego za wprowadzenie marki Crowne Plaza oraz ugruntowanie pozycji Holiday Inn Express na polskim rynku.

Każdy z hoteli sieci IHG Hotels & Resorts cechuje wyjątkowy charakter i niepowtarzalna atmosfera, a nasi pracownicy zapewniają obsługę na najwyższym poziomie.

Przewiń do profilu firmy