Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Działu Technicznego

Pazim sp. z o.o.O firmie

Pazim sp. z o.o.

plac Rodła 10

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • kierowanie kilkudziesięcioosobowym działem

  • odpowiedzialność za stan, sprawność i bezpieczeństwo techniczne obiektów, wyposażenia oraz urządzeń

  • odpowiedzialność za sprawność systemów automatycznych i przeciwpożarowych

  • odpowiedzialność za dokumentację (plany, oznakowania, procedury) – bieżąca aktualizacja

  • planowanie, koordynacja i kontrola realizacji planu działań konserwacyjnych, remontowych oraz projektów inwestycyjnych

  • zapewnienie szybkiej reakcji na awarie, usterki – naprawy, zakup części, urządzeń

  • nadzór nad stanem magazynowym materiałów i części zapasowych

  • współpraca z dostawcami i podwykonawcami robót, nadzorowanie jakości realizowanych robót

  • budżetowanie oraz nadzór nad realizacją budżetu w podległym obszarze

  • kontrolowanie kosztów oraz zużycia mediów

  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz organizacyjnych

  • prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją

  • kontrola i przestrzeganie zasad BHP na podległych mu stanowiskach

Nasze wymagania

  • minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami wielkopowierzchniowymi, np. produkcyjnymi, produkcyjno-magazynowymi, usługowymi, znajomość branży HoReCa – dodatkowy atut

  • znajomość przepisów, norm, standardów w zakresie technicznego utrzymania budynków, w tym prawo budowlane, przepisy ppoż

  • doświadczenie w zarządzaniu obszarem automatyki, mechaniki, elektroenergetyki, HVAC, p.poż i szeroko pojętym zarządzaniu obiektami

  • doświadczenie i umiejętność zarządzania procesami i projektami i przedsięwzięciami inwestycyjnymi.

  • wykształcenie wyższe techniczne

  • znajomość narzędzi informatycznych wspomagających zarządzenie obiektami w tym: BMS, AutoCAD, system obsługi zgłoszeń

  • kompetencje lidera – doświadczenie w zarządzaniu zespołem 25+ osób z różnych branż i o różnych kwalifikacjach

  • znajomość języka angielskiego, analityczne myślenie, zdolności negocjacyjne, zdolność szybkiego uczenia się, praca pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresu

To oferujemy

  • stabilną pracę w firmie o długoletniej tradycji – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • dodatki do wynagrodzenia, w tym dodatek stażowy, nagrodę jubileuszową

  • programy motywacyjne

  • prywatną opiekę zdrowotną

  • obiady za symboliczną opłatę

  • atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego na życie oraz programu Multisport

  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m in. dopłatę do wypoczynku, świadczenia świąteczne, pożyczki na cele mieszkaniowe),

  • zniżki na usługi w ramach działalności pracodawcy