Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor e-commerce

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2019-05-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    LETHE Jakub Chmielniak

    Lethe to lifestyle'owa firma technologiczno-odzieżowa, którą w 2011 roku założył młody polski przedsiębiorca Jakub Chmielniak. Celem Lethe od początku było dawanie radości ludziom na całym świecie poprzez projektowanie i produkowanie kolorowych ubrań z nadrukami marki Mr. Gugu & Miss Go. To także dostawca platformy dla artystów tworzących nadruki Live Heroes, pomysłodawca marki odzieży sportowej Carpatree oraz właściciel m. in. takich brandów jak Rum & Coco, Aloha from Deer, czy Achae. Lethe to jednak przede wszystkim zgrany team, którego zaangażowanie i praca doprowadziła do międzynarodowego sukcesu, a odwaga i łamanie przyjętych schematów do światowej rozpoznawalności w świecie mody i nie tylko. Obecnie szukamy dyrektora: naturalnego sprzedawcy, osoby zorganizowanej i zdolnej do ciągłej pracy nad własnymi kompetencjami, z dużą wiedzą i obyciem w środowisku e-commerce, któremu nie są obce nowe technologie oraz realia życia poza granicami kraju. Chcemy nawiązać współpracę z osobą charyzmatyczną, kreatywną, a jednocześnie rzetelną, świetnie odnajdującą się w dziedzinie marketingu i reklamy, będącą w stanie poprowadzić kilka zespołów, składających się ze specjalistów w swoich dziedzinach, na wyższy poziom rozwoju i struktury organizacyjnej. Będziemy wymagać umiejętność pracy pod presją czasu, związaną z realizacją wielu projektów na raz, z różnymi ludźmi, choć w ramach jednej organizacji, a także dużej odporności na stres oraz umiejętności doboru odpowiednich narzędzi, w celu osiągnięcia zamierzonego efektu. Z naszej strony zapewniamy niczym nieograniczone pole manewru, możliwość pracy z wybitnymi fachowcami i to co jest dla nas najważniejsze, czyli satysfakcję z owoców własnej pracy. 

    Dyrektor e-commerce
    Miejsce pracy: Bielsko-Biała

    Opis stanowiska:

    • rozwijanie przedsiębiorstwa specjalizującego się w sprzedaży e-commerce
    • zarządzanie przedsiębiorstwem odzieżowym, skupiającym kilka marek własnych
    • nadzorowanie 50-osobowego biura (marketing, handel, reklama, IT, księgowość, HR, foto/video)
    • realizacja celów kwartalnych i rocznych dla wszystkich działów
    • realizacja planów sprzedażowych oraz wzrost kompetencji wszystkich podległych pracowników
    • optymalizacja wyników i wydajności działów
    • koordynacja pracy biura i pracy części produkcyjnej zakładu
    • nadzór nad pracą zakładu w okresie wzrostu i rozwoju
    • praca z działem HR nad zachowaniem i naborem potencjalnie najlepszych pracowników
    • regularne sprawozdania przed radą nadzorczą
    • trzymanie poziomu kultury i dyscypliny
    • analiza tygodniowych raportów i dokonywanie miesięcznych ewaluacji pracowników działów 
    • organizowanie codziennych zebrań pracowników firmy
    • miesięczne raportowanie z efektów pracy przed radą nadzorczą
    • ścisła kontrola i redukcja bieżących kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa
    • pilnowanie przestrzegania procedur w zakładzie
    • współtworzenie systemów motywacyjnych dla działów 
    • współtworzenie kultury organizacji opartej na przestrzeganiu hierarchii, dyscyplinie i wytężonej pracy
    • współpraca z księgowością nad tworzeniem planów finansowych 

    Wymagania:

    • biegła znajomość języka angielskiego
    • co najmniej pięcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • kompetencje marketingowe oraz handlowe (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu agencją marketingową/interaktywną lub jej częścią)
    • swoboda nawiązywania i rozwijania kontaktów w środowisku międzynarodowym
    • umiejętność sprawnego wykorzystywania informacji dostępnych w Internecie
    • łączenie kreatywności z umiejętnością współpracy
    • wysoki poziom kultury osobistej
    • umiejętność pracy w stresie 
    • zdolność egzekwowania od podwładnych wysokiej jakości pracy
    • obycie w popkulturze i technologii
    • mile widziane doświadczenie życia za granicą 

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pełen etat
    • wysokie wynagrodzenie
    • atrakcyjny system premiowy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do LETHE Jakub Chmielniak zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
     
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
     
    W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: [email protected]
     
    Administratorem Twoich danych osobowych jest Pracodawca. Możesz się z nami skontaktować pod adresem: [email protected] 
     
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
     
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w związku z rekrutacją na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 60 dni i usuwamy je niezwłocznie po tym okresie.