Ta oferta pracy jest nieaktualna od 70 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Exportu

  • Poznań, wielkopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 06.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 roku. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników, w obszarze outplacementu, opracowujemy programy rozwojowe i prowadzimy szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
    line

    Poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy na stanowisku:

    Dyrektor Exportu
    Miejsce pracy: Poznań
    DK/DE/0818
    line

    Osoba na stanowisku Dyrektora Exportu będzie odpowiadała za planowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą i długofalową działalnością eksportową Pracodawcy, zarządzanie ok. 20 osobowym zespołem pracowników działu oraz współpracę
    z kluczowymi dystrybutorami i sieciami sklepów. Miejscem pracy są okolice Poznania.

    Obowiązki:

    • Tworzenie oraz realizację strategii i planów sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych (Europa, Azja, Ameryka płn.)
    • Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów działania Działu Eksportu oraz przygotowywanie raportów z ich wykonania
    • Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami
    • Zawieranie umów sprzedażowych z klientami oraz nadzór nad ich realizacją,
    • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych na rynkach zagranicznych
    • Przygotowanie, realizację i udział w międzynarodowych wystawach i targach (gotowość do odbywania podróży służbowych)
    • Tworzenie i nadzór nad systemem motywacyjnym, wynagradzania i premiowania dla podległych pracowników
    • Współpraca z innymi działami m.in. w zakresie tworzenia nowych produktów
    i wprowadzania ich na rynek, ustalania planów produkcji

    Wymagania:

    • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem exportu i rozwojem współpracy
    z dystrybutorami i sieciami sklepów poza Polską w branży FMCG
    • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników exportu min. kilkanaście osób
    • Mile widziane doświadczenie w branży przetwórstwa spożywczego oraz wiedza merytoryczna na temat tejże branży
    • Znajomość zagadnień dotyczących prawa międzynarodowego oraz zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa
    • Biegła znajomość języka angielskiego

    Nasz klient oferuje:

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na atrakcyjnych warunkach
    • Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku pracy
    • Możliwość rozwoju zawodowego

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    line
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
    bottom